عسگری: او لیاقت داوری ندارد

   حسین عسگری درباره درگیری‌اش با یکی از داوران لیگ یکی که گفته می‌شود او را مورد ضرب و شتم قرار داده است، گفت: مساله خاصی نبود و آن طور که گفته شده درگیری ما شدید نبوده است . آن داور یکی از کسانی بود که لیاقت داوری ندارند و حتی پیش از این با مسئولان هیات فوتبال آذربایجان شرقی نیز درگیر شده است. این داور هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی مردود شده است.

رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال همچنین گفت: ما در حال انجام تست از داوران لیگ یکی بودیم که این داور به وسط زمین آمد و با شاخ و شانه کشیدن و سر و صدا قصد ایجاد اخلال در تست را داشت. ما این مساله را از طریق کمیته‌ انضباطی فدراسیون پیگیری خواهیم کرد، اما از آنجایی که مسئول ورزشگاه از این داور شکایت کرده بود، نیروی انتظامی او را بازداشت و به کلانتری منتقل کرد.

عسگری در ادامه درباره تستی که در حال انجام است، گفت: داوران لیگ یکی و چند تن از داوران لیگ برتر که پیش از این در تست‌های گذشته موفق نشده بودند یا در آن شرکت نکرده بودند، در این تست حضور دارند.

بنا به گفته‌‌ی رییس دپارتمان داوری فوتبال سعید مظفری زاده، البرز حاجی پور و اسدی، داورانی هستند که با سابقه حضور در لیگ برتر در تست آمادگی جسمانی داوران لیگ یکی شرکت کرده‌اند و هدایت ممبینی که در تست‌های گذشته موفق نشده بود در این تست شرکت نکرده است.

رضا غیاثی که یکی از اعضای کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال است و در جریان درگیری داور لیگ یکی با عسگری در محل حضور داشته در این رابطه گفت: این داور از سوی استانش برای انجام تست معرفی نشده بود، ولی قصد داشت با ایجاد درگیری در تست شرکت کند و اصلا حال طبیعی نداشت و قصد داشت در برنامه تست اخلال ایجاد کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.