عسگری: همه امسال باید یک دفاع مقدس در حوزه اقتصادی داشته باشند

۱فروردین ۱۳،

110-38.jpg

نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نامگذاری سال تازه با عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» را نتیجه تدبیر و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خاطر نشان کرد: عناوینی که هر ساله توسط مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال انتخاب می‌شود برگرفته از الزامات، شرایط‌ها و اولویت‌های اساسی کشور است.

عسگری افزود: در ابتدای هر سال، سیاست‌های کلی نظام از سوی رهبری مشخص می‌شود که این سیاست‌گذاری‌ها باید توسط مردم و مسوولین مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه “کشور سال‌های اقتصادی سختی را پشت سر گذاشته است و تحریم‌های انجام گرفته توسط دشمن با هدف فلج کردن نظام بوده است”، گفت: جمهوری اسلامی ایران سالهاست که با دشمنان در جنگ اقتصادی قرار دارد و این جنگ و تقابل دشمن با نظام و انقلاب هنوز هم ادامه دارد، در سال تازه نیز همگان باید تلاش کنند در این جنگ تلاش مجدانه‌ای از نوع دفاع مقدس و آن هم در حوزه اقتصاد و با انگیزه تحقق یافتن اهداف اقتصاد مقاومتی داشته باشند و یک “حماسه اقتصادی” را رقم بزنند.

این فعال سیاسی در ادامه با بیان اینکه “در سال جاری انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم”، تاکید کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری هم فراخوان دادند، در این انتخابات همه دلسوزان نظام و گرایشات و سلایق مختلف سیاسی باید با همدلی در کنار هم حضور داشته باشند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، با این فراخوان ملی، همگان را برای آفرینش یک “حماسه سیاسی” و یک حماسه حضور دیگر دعوت کردند و همچون امام خمینی این اطمینان را به آنها دادند که “میزان رای ملت است.”

عسگری با اشاره به اینکه “عدم توجه مسوولین به منویات رهبری، عامل محقق نشدن شعار سال‌های اخیر است”، اظهار کرد: اشکال در رهبری و مردم نیست، چرا که رهبری ما یک رهبری بی‌نظیری است و مردم نیز همواره پشتیبان دولت و نظام بوده‌اند، اشکال در حوزه اجرایی و مدیریت میانه است، ما شاهد هستیم که اکثر مسوولین در عملی کردن استراتژی‌های مطرح شده توسط مقام معظم رهبری در آغاز هر سال یا ناتوانند و یا اینکه با رفتارهای سلیقه‌ای خود به درستی نمی‌توانند این منویات را پوشش دهند.

نماینده پیشین مردم مشهد در پایان ضمن تاکید بر اینکه “عزم ملی و عزم مسوولان، یکی از راهکارهای تحقق شعار “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” است، تصریح کرد: مردم باید با خلق یک حماسه سیاسی، رییس‌جمهور کارآمد و با تدبیری انتخاب کنند که بتوانند با تیم اجرایی خود، بر چشم‌اندازها و سیاست‌های اعلامی از سوی رهبری عمل کرده و بتواند شرایط کشور را از وضع فعلی عبور دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.