عسگر اولادی: فتنه‌گران در انتخابات جایی ندارند

۱۰م اسفند ،

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تسنیم، حبیب الله عسگراولادی رئیس جبهه پیروان خط امام ورهبری که در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه سخن می گفت، با اشاره به اهمیت انتخابات سال ۹۲ اظهارداشت: وضعیت ما امروز چنان است که اگر یکپارچه عمل نکنیم، آسیب می بینیم و باید به سرعت به سمت همگرایی و وحدت برویم.

وی در ادامه تاکید کرد: هرکس آگاهانه یا ناآگاهانه خواست به تجزیه اصولگرایان کمک کند با او همصدایی نکنیم و او را از این منکر بزرگ نهی کنیم.

عسگراولادی با اشاره به اینکه در انتخابات آینده یک رقابت جدی در پیش داریم، تصریح کرد: اصولگرایان یک ضلع اصلی از رقابت های انتخابات سال آینده می باشند. باید با حضور هوشمندانه ، فردی انتخاب شود که در طراز دهه چهارم انقلاب باشد و بتواند مطالبات مردم و رهبری را پاسخ گو باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه بیان داشت: مهمترین دغدغه رهبری، امنیت روحی و روانی جامعه در انتخابات آینده است. نباید به دشمن فرصت فتنه انگیزی و حرکت انحرافی دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مرز بین فتنه و اصلاح طلبی روشن است، گفت: بی تردید فتنه گران در انتخابات آینده جایی ندارند، اما اصلاح‌طلبان یک ضلع جدی رقابت ها می باشند به شرط آنکه موضع خود را با فتنه انگیزان جهانی روشن کنند.

عسگر اولادی، انتخابات آینده را صحنه رقابت جدی، سالم و اخلاقی احزاب و نامزدها دانست و اظهار داشت: باید از تنازع پرهیز کنیم. با یک رقابت سالم و اخلاقی به منتخب مردم هر که باشد به دیده احترام نگاه کنیم و جمهوریت نظام را از طریق ادب و آداب رقابت پاس داریم.

وی گفت: وظیفه ما در انتخابات آینده ائتلاف است. همه باید در وحدت اصولگرایان بکوشیم. چنانچه آیت الله مهدوی کنی رهنمود داده اند وظیفه ائتلاف هم در جهت وحدت است.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به دو مفهوم فتنه و انحراف افزود: اگر بصیرت نداشته باشیم در دام فتنه و یا انحراف گرفتار می شویم.

وی تاکید کرد: بعضی می خواهند این اصل را که ولایت فقیه در نظام ما حرف آخر را می زند، بشکنند. آنها راه به جایی نخواهند برد. مردم مثل کوه در پشت رهبری ایستاده اند و ایشان را فصل الخطاب می دانند.

عسگر اولادی ادامه داد: فرقه فتنه جو و فرقه انحراف خواه هدو به یک میزان وحدت ملی و انسجام اسلامی را هدف قرار داده اند. رهبری انقلاب، هوشمندانه در برابر این پدیده ها ایستاده اند و با کمک مردم و بصیرت مثال زدنی نخبگان آن را مهار کردند.

وی افزود: ما امیدواریم کسانی که از روی جهل یا غفلت با این پدیده همراهی کردند یا ادامه دادند، به اردوگاه انقلاب و دامن پر مهر ولایت و مردم برگردند و با تبری جستن از فتنه انگیزان اصلی یعنی آمریکا و انگلیس و اسرائیل، فضای سال نو و انتخابات سال ۹۲ را عطرآگین و آرام بخش کنند.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.