عشق اینترنتی یکی از رهبران القاعده+عکس

۱۴م دیماه ،

“مورتون استورم” جاسوس دو جانبه سازمان سیا با دریافت ۲۵۰ هزار دلار زنی را در یک سایت دوست یابی وارد زندگی افلاکی یکی از رهبران با نفوذ القاعده یمن کرد.

ممتازنیوز: اولین تصویر انتشار یافته از همسر اینترنتی یکی از رهبران القاعده در حالی انتشار یافت که پرونده این پروژه پرهزینه جاسوسی سازمان سیاه بسته شد.

 

این چهره زن غربی است که با یکی از رهبران تندرو القاعده  ازدواج کرده است ، وی با کمک یک جاسوس دو جانبه دانمارکی که مورد اعتماد رهبران القاعده بوده و در عین حال برای سازمان سیا کار  میکرده است وارد زندگی این تندروی مذهبی شد.

“مورتون استورم” جاسوس دو جانبه سازمان سیا با دریافت ۲۵۰ هزار دلار این زن را در یک سایت دوست یابی وارد زندگی افلاکی یکی از رهبران با نفوذ القاعده یمن کرد. این در حالی است که وی دو همسر قانونی دارد. او و این زن که بعد از تشرف به اسلام “امینه ” نام گرفت از طریق پیامهای ویدئویی با یکدیگر در ارتباط بودند تا اینکه قرار شد به صورت رسمی با هم زندگی کنند. بعد از اینکه سازمان سیا آموزش های لازم را به این زن داد او به سمت یمن پرواز کرد. اما بعد از این همه هزینه کردن سازمان سیا برای ورود این زن جاسوس به زندگی این القاعده ای مشخص شد قبل از اینکه این دو یکدیگر را ملاقات کنند “افلاکی” کشته شده است.

و به این ترتیب این پروژه با اهمیت سازمان سیا با شکست مواجه شد.

 پرداد


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.