عشق قیامت به‌پا می‌کند

۰۸م آذر ،

کنسرت قیامت عشق همزمان با ماه محرم از سوی گروه کر نامیرا، هشتم دی ماه اولین اجرای خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین و  به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب گفت: این کنسرت طی نمایش‌واره‌ای تحت عنوان «قیامت عشق» با روایتی دیگر از حماسه عاشورا و با اجرای کر نامیرا که از آثار فاخر و مایه افتخار ماست از ۸ تا ۱۰ و ۱۳ تا ۱۷ آذر ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود.

وی افزود:کنسرت قیامت عشق روایت‌گر نویسنده‌ای است که به قبل سفر می‌کند به خاک کربلا می‌رسد و در آخر نتیجه‌های کارش را می‌گیرد.

به گفته هوشیار پارسیان، این کار گویندگی‌هایی نیز دارد که ضبط شده و مخاطب به صورت بصری نیز می‌تواند با اجرا ارتباط برقرار کند.

مدیرعامل برج میلاد تهران اظهار داشت: طراح حرکات نمایشی سعید داخ است. ضمن آنکه این کنسرت براساس موسیقی،‌ تصویر و نور طراحی شده است.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، فرهاد هراتی رهبر گروه کر نامیرا، آزاده آریامن نویسنده قیامت عشق، مژگان عیوضی طراح لباس و حسام نورانی نیز کار تصویر را در این کنسرت انجام می‌دهد.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.