عصر سوره حوزه هنری خراسان رضوی برگزار خواهد شد

همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در مشهد:

هنر > تجسمی
همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در مشهد، عصر سوره حوزه هنری خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، سید جواد رفائی در این‌باره گفت: همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در مشهد، برنامه‌ عصر سوره حوزه هنری خراسان رضوی درمحل برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی ادامه داد: در این برنامه‌ که به مدت پنج شب از ۲۳ مردادماه آغاز خواهد شد، برنامه‌هایی با محتوای قرآنی برگزار می‌شوند.

رفائی اجرای گروه تواشیح، شعرخوانی،‌ اجرای نمایش و برگزاری مسابقات قرآنی را بخشی از برنامه‌ عصر سوره عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر این برخی از تولیدات حوزه هنری خراسان رضوی شامل فیلم‌های کوتاه، کلیپ‌هایی با موضوع امام رضا علیه السلام و مشهد مقدس و… نیز در ایام برگزاری عصر سوره پخش خواهد شد.

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی افزود: برنامه‌ عصر سوره ساعت ۲۱ در آمفی تئاتر روباز نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد و حوزه هنری خراسان رضوی مجموعه آثار نمایشگاه عکس بیداری اسلامی و نمایشگاه وسوسه‌های شیطانی را در غرفه‌‌‌ای که در سالن فردوسی نماشگاه در اختیار دارد، در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد، از ۲۱ تا ۲۷ مردادماه با حضور ۸ کشور خارجی همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ پذیرای علاقمندان خواهد بود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.