“عصر سوره” حوزه هنری خراسان رضوی برگزار می شود

همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در مشهد

همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در مشهد، عصر سوره حوزه هنری خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری حوزه هنری، سید جواد رفائی رییس حوزه هنری خراسان رضوی در رابطه با این خبر گفت: همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در مشهد، برنامه‌ عصر سوره حوزه هنری خراسان رضوی از ۲۳ مرداد به مدت پنج شب با محتوای قرآنی درمحل برگزاری نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.
رفائی اجرای گروه تواشیح، شعرخوانی،‌ نمایش و برگزاری مسابقات قرآنی را بخشی از برنامه‌ عصر سوره عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر این برخی از تولیدات حوزه هنری خراسان رضوی شامل فیلم‌های کوتاه، کلیپ‌هایی با موضوع امام رضا (ع) و مشهد مقدس و… نیز در ایام برگزاری عصر سوره به روی پرده می رود.
رییس حوزه هنری خراسان رضوی افزود: برنامه‌ عصر سوره ساعت ۲۱ در آمفی تئاتر روباز نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز و حوزه هنری خراسان رضوی مجموعه آثار نمایشگاه عکس بیداری اسلامی و نمایشگاه وسوسه‌های شیطانی را در غرفه‌‌ سالن فردوسی نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می دهد.
نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد، از ۲۱ تا ۲۷ مردادماه با حضور ۸ کشور خارجی همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ پذیرای علاقه مندان خواهد بود./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.