عضوهیات مدیره تراکتورسازی: درکنار جعفری خواهیم بود/نمی‌توانستیم حاج‌صفی رابه زور نگه داریم

۳ م دیماه ،

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی دربارهٔ باقی ماندن سردار جعفری در سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت: آقای جعفری همچنان مدیرعامل تراکتورسازی خواهند بود و از وی خواسته‌ایم تا تلاشش را بیشتر کند و ما نیز در کنار وی خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، سردار پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورا در نشست خبری اظهار کرد: تیم تراکتورسازی یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های کشور است و همه مردم و اصحاب رسانه می‌دانند که موفقیت‌های تیم فوتبال تراکتورسازی در زمان سردار جعفری چشمگیر بوده است و افتخارات بسیاری را کسب کرده و به جمع باشگاه‌های آسیا صعود کرده است.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه مشکلاتی که باشگاه تراکتورسازی دارد، می‌توانم بگویم که کمترین بدهی‌ها را در بین باشگاه‌های لیگ برتری داریم و حتی توانسته‌ایم بدهی‌های ناصر شفق مدیریت قبل این تیم که او هم برای تراکتورسازی زحمات بسیاری کشیده بود را پرداخت کنیم.

سردار پورجمشیدیان بیان کرد: همه فشارها بر روی مدیرعامل است. در مقابل داماش بازیکنان ۱۲۰ دقیقه تلاش کردند ولی در اثر یک اتفاق در پنالتی نتیجه نگرفتیم ولی ما از هواداران خوب و پرشور تراکتورسازی یاد گرفته‌ایم در زمان مشکلات بگوییم “عیبی یوخ”. در هر حال درست است که حذف این تیم از جام حذفی ناراحت کننده است و بیشترین لطمه‌ را حامیان مالی باشگاه می‌بینند.

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی درخصوص یارگیری در نیم فصل بیان کرد: ما با سعی و تلاش آقای جعفری بازیکنانی گرفته‌ایم و آقای جعفری تمام تلاش‌شان را کرده است. در مورد جدایی احسان حاج صفی نیز که اغلب هواداران سوال کردند می‌توانم بگویم که مدت سربازی احسان حاج صفی تمام شده بود و ما نمی‌توانستیم او را به زور نگه داریم.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: مردم و هواداران پرشور تیم تراکتورسازی بدانند که سپاه پاسداران و حامیان مالی این باشگاه همیشه پیگیر رفع مشکلات و وضعیت مالی این باشگاه می باشند و تلاش‌شان را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.