عضو ارشد موتلفه در گفتگو با آریا: شک نکنید ! جلیلی گزینه نهایی جبهه پایداری است

خبرگزاری آریا-گزینه هایی که تاکنون برای ریاست جمهوری مطرح شده اند در حدی نیستند که  قابلیت رای آوری در سراسر کشور را داشته باشند.
 حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی آریا می گوید: قطعا هنوز گروهها و احزاب سیاسی کاندیداهای اصلی خود را رو نکرده اند و آنچه امروز مطرح می شود تنها در جهت تست کردن افکار عمومی جامعه است .
وی  می افزاید: گزینه هایی که تاکنون مطرح شده اند در حدی نیستند که قابلیت رای آوری در سراسر کشور را داشته باشند البته این افراد شخصیت های خوبی هستند اما در سطح کشور شناخته شده نیستند
ترقی ادامه می دهد: در واقع افرادی چون الهام، جلیلی و … که امروز مطرح می شوند در شهرستانها شناخته شده نیستند، زیرا آنطور که مردم در شهر تهران در جریان اخبار قرار دارند در شهرستانها اینگونه نیست.
عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی درباره گزینه جبهه پایداری برای ریاست جمهوری خاطرنشان می کند: البته جبهه پایداری با توجه به شاخص هایی که در نظر دارند بیشتر بر روی آقای جلیلی تکیه دارند لذا وی گزینه اصلی این طیف خواهد بود اما با توجه به زمینه هایی که در جامعه وجود دارد مردم بیشتر به دنبال فردی هستند که کار اجرایی از آن فرد دیده باشند.
وی اذعان می دارد: نامزدهای مطرح شده باید در کار اجرایی امتحان خود را پس داده باشند و چهره مردمی مشخصی داشته باشند و از نظر اقتصادی نیز توانایی رفع مشکلات مردم را داشته باشند از این رو بنده معتقدم مردم بیشتر به سمت و سوی چهره های اجرایی، اقتصادی و عملگرا که بتواند از همه ظرفیتهای نیروهای انقلاب استفاده کند، گرایش خواهند داشت.
ترقی درباره فعالیت جبهه متحد نیز می گوید: این جبهه هنوز بحثی در خصوص ریاست جمهوری نداشته است، اما در این جبهه نیز خوشبختانه افراد متعددی مطرح هستند که هرکدام توانمندی خاص خودشان را دارند و به شاخص های اصولگراها نزدیک هستند.
این فعال سیاسی تاکید می کند: باید توجه داشت که آسیب شناسی شرایط کنونی ایجاب می کند برای انتخابات به سمت عناصری برویم که بتواند از ظرفیتهای بلااستفاده نخبگان کشور استفاده مطلوبتری برای اداره کشور کند در واقع گزینه ای که  قانون گرایی بیشتری داشته باشد و با پرهیز از دوگانگی قدرت ،امتحان خودش را به نحو مطلوبی پس داده باشد و همچنین جمع گرا باشد نه خود محور .
وی در ادامه فعالیت سراسری احزاب و گروههای سیاسی را با اهمیت می خواند و می گوید: طبیعتا تعیین کننده اصلی در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های انتخاباتی احزاب بیشتر کسانی هستند که در تهران مستقر هستند البته با توجه به  نقش این احزاب در تصمیم گیری های کلان، عناصر استانی و شهرستانی هم وجود دارند و براساس یک ارزیابی از سراسر کشور تصمیمات اتحاذ می شود.
ترقی اظهار می دارد: از آنجایی که در خصوص بحث ریاست جمهوری باید مسائل در کل کشور موردتوجه قرار گیرد لذا تصمیم گیرندگانی که در تهران حضور دارند نمی توانند به تنهایی تصمیم بگیرند.
وی اذعان می دارد: اما باید پذیرفت که اختلافات و تفاوت دیدگاه در بدنه احزاب و گروههای سیاسی وجود دارد در واقع هرچه ما از سران احزاب و تشکل ها فاصله می گیریم و به سمت بدنه حرکت می کنیم شاهد بیشتر شدن اختلافات هستیم.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.