عضو جامعه روحانیت در گفتگو با آریا:همه افراد شاخه قم جبهه پایداری تابع نظر آیت الله مصباح نیستند/مخالفت آیت الله مصباح با برخی اقدامات اعضای جبهه پایداری

خبرگزاری آریا-مشکل جبهه پایداری در عدم پایبندی برخی از اعضای این جبهه به تفکر آیت الله مصباح است.
حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آریا تفکرات و مواضع آیت الله مصباح یزدی را حوزوی و متکی بر مبنای اصولی اسلام می داند و می گوید: برخی از حرکت های اعضای جبهه پایداری مورد نظر و تایید آیت الله مصباح یزدی نیست، در واقع سیاست ایشان مبتنی بر دیانت است بنابراین کارهای سیاسی که برخی انجام می دهند مبتنی بر رقابت است که بعضا تلاش می کنند با اهدافشان آنرا توجیه کنند.
وی تاکید می کند: به طور قهری و طبیعی تشکل هایی که با اهداف نظام شکل نمی گیرد معمولا در وسط راه مشکلاتی پیدا می کنند به عبارت دیگر تشکل های خلق الساعه تشکل های ماندگاری نیستند.
نماینده مجلس هشتم ادامه می دهد: جبهه پایداری تشکلی است که یکباره شکل گرفت و از گذشته هیچ اساس و بنیانی نداشت بنابراین چنین تشکل خلق الساعه ای که برای انتخابات به وجود آمد با همان سرعتی که به وجود آمد با همان سرعت در آن انشقاق ایجاد می شود.
وی تشکل هایی چون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و روحانیت مبارز را ماندگار می داند ،خاطرنشان کرد: بنده معتقدم تشکل هایی که از اوایل انقلاب فعالیت خود را آغاز کرده اند  همچنان  به فعالیت خود ادامه می دهند زیرا این تشکل ها شرایط سختی را پشت سر گذاشته اند،در واقع اینها تشکل های اصیل با سوابق درخشان مبارزاتی هستند و با استوانه هایی چون شهید بهشتی، شهید باهنر و شهید مطهری و امثال چنین چهره هایی روی کار آمده اند.
ابراهیمی تصریح می کند: تشکل های خلق الساعه که با یک حرکت و جریان به یکباره به وجود می آیند نمی توانند عمر طولانی داشته باشند لذا جبهه پایداری نیز اگر توانست در برهه ای موفقیتی به دست آورد تنها به دلیل تکیه بر تفکر آیت الله مصباح بود.
عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر این مطلب که همه اعضای شاخه قم جبهه پایداری تابع تفکر آیت الله مصباح نیستند ،اظهار می دارد: شاخه قم جبهه پایداری هم یکدست نیست البته آن بخشی از این جبهه که پایبند به افکار آیت الله مصباح باشند ماندگار هستند اما آن بخشی که پایبند به تفکر ایشان نیستند با مشکل مواجه خواهند شد، در واقع مشکل جبهه پایداری در همین عدم پایبندی برخی از اعضای این جبهه به تفکر آیت الله مصباح است.
وی تاکید می کند: در هر دو شاخه جبهه پایداری .در قم و تهران آدم های خوب و معتقدی حضور دارند اما همانطور که اشاره کردم برخی از اعضای این جبهه اعتقادات محکمی نسبت به اندیشه های آیت الله مصباح ندارند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.