عقب‌نشینی رژیم‌صهیونیستی،‌ نشانه اقتدار حماس در منطقه

۰۲م آذر ،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعلام آتش بس یکجانبه از سوی رژیم صهیونیستی نشانه ضعف این رژیم و کشورهای حامی آن و همچنین بیانگر اقتدار مقاومت در منطقه است.

احمد شوهانی نماینده مردم ایلام، شیروان و چرداول در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای حماس گفت: آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه حماس امتحانی برای کشورهای همسایه و منطقه  بود که در نهایت به پیروزی و سربلندی آنها منجر به شکست مجدد غده سرطانی در منطقه شد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: آتش بس یکجانبه از سوی رژیم صهیونیستی تنها نشانه ضعف این رژیم  و کشورهای حامی آن و اقتدار مقاومت در منطقه است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دفاع حماس در قبال حملات بی امان رژیم صهیونیستی‌ را برای سردمداران این رژیم غیرقابل‌ پیش‌بینی دانسته و اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند از سوی نیروهای مقاومت تهدید شوند و گرنه پیش از دست دادن اقتدار کذایی خود در منطقه تصمیم به عقب‌نشینی می‌گرفتند.
 
شوهانی تعیین حد و مرز از جانب نیروهای مقاومت را برای رژیم غاصب صهیونیستی نقطه عطفی در منطقه خواند و خاطرنشان کرد: امروز مقاومت مجهز به نیروی عظیمی است که رژیم صهیونیستی و حامیانش مجبورند در قبال شروط این قدرت سر خم کنند و می دانند که توان مقابله با این نیروی عظیم را ندارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.