علت تنگی نفس ۳ هزار خوزستانی هنوز معلوم نیست

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : قائم‌مقام وزیر بهداشت در استان خوزستان گفت: پیگیری‌ها برای تعیین سبب تنگی نفس ناگهانی ۳ هزار خوزستانی در روز شنبه ادامه دارد و هنوز در این مورد به نتیجه قطعی و دقیق نرسیده‌ایم.

محمد‌حسن سرمست در گفت و گو با فارس، افزود:‌ جلسه ستاد بحران با حضور مسئولان حوزه های مرتبط از دستگاههای مختلف و کارشناسان و متخصصان بیماریهای ریوی و بهداشت محیط برای بررسی علل تنگی نفس ناگهانی ۳ هزار نفر در استان خوزستان که شنبه بعد از بارندگی بعد از ظهر رخ داد، عصر دیروز تشکیل شد.

وی گفت: در این جلسه بین متخصصان حوزه های مختلف اعم از متخصصان بیماریهای ریوی، بهداشت محیط و آلودگی هوا و نیز کارشناسان اداره کل محیط زیست استان خوزستان برای بررسی دقیق این موضوع تقسیم کار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی اهواز افزود: خود من هم امروز طی بازدید از بیمارستان امام(ره) اهواز با چند نفر از بیمارانی که بعد از این اتفاق دچار تنگی نفس شدند و هنوز بستری می باشند، صحبت کردم.

وی گفت: با وجود بررسی های انجام شده هنوز نمی توانیم به صورت علمی و دقیق سبب این پدیده بی سابقه را اعلام کنیم. امروز هم جلسه ای برای بررسی بیشتر این موضوع بین بنده و مدیرکل محیط زیست استان خوزستان تشکیل می گردد و امیدواریم در این جلسه بتوانیم به جمع بندی نهایی برسیم.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.