علت سن بالای ازدواج دختران بی حجاب مشخص شد! +عکس

8vv7g1rapbrfuv4offbk  علت سن بالای ازدواج دختران بی حجاب مشخص شد! +عکس

ایسنا در گزارشی نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد که سن ازدواج در دختران محجبه علاوه بر اینکه پایین‌تر است، بلکه دارای دوام طولانی‌تر و آمار طلاق کمتری است!

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم گفت: سن ازدواج دختران بی‌حجاب و غیر محجبه بسیار بالاتر است و به علاوه اینکه برخی از این افراد هرگز ازدواج نکرده و در صورت ازدواج، ازدواجی ناموفق دارند.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در پانزدهمین همایش تخصصی معاونین اجتماعی فرماندهی انتظامی استان‌ها، با بیان اینکه برخی گمان می‌کنند اگر جلوه‌گری کنند، زودتر ازدواج می‌کنند، خاطر نشان کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که بسیاری از جرایم نظیر تجاوز به عنف نیز از همین مباحث آغاز می‌شود که به عنوان مثال پسری با این بهانه که مادرم خیلی دوست دارد تو را ببیند، او را به خانه‌شان می‌کشاند و پس از آن چندین نفر مثل گرگ بر سر وی می‌ریزند. وی با بیان اینکه افرادی که در خیابان به دنبال دوست دختر و پسر می‌گردند، هیچ‌گاه با هم ازدواج نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: تحقیقات نشان می‌دهد که سن ازدواج در دختران محجبه علاوه بر اینکه پایین‌تر است، بلکه دارای دوام طولانی‌تر و آمار طلاق کمتری است.

احمدی مقدم همچنین درباره اکران فوتبال در سینماها گفت: در اجرای طرح اکران فوتبال در سینماها و با اکران مختلط آن مخالفت کردیم و پس از آن پلیس را محکوم به این کردند که ضد هنر و هنرمند است، اما هرگز این‌گونه نیست.

تا این لحظه ۲۱نظر ثبت شده
  1. علیرضا:

    درجواب سهیلا باید گفت کی گفته که دخترای محجبه علاقه ای به تحصیل ندارن مثلا اگه شما برین و یه نگاهی به دانشگاه های ممتاز کشور مثل صنعتی شریف بندازین میبینین که بیشتر دانشجوهای دختر محجبه هستند در ضمن در مورد سارا خانم هم باید بگم مطمئنین که خواستگار نداشتنتون ربطی به حجابتون داره یا دلیلش چیز دیگه ایه, ها؟

    • دختر فهمیده و باعفت اصیل ایرانی:

      زنان و دختران صدفها و گنج های گرانبهایی هستند که مردان برای دست یافتن به آنها باید آسمان را به زمین آورند و بیستون ها را خرد کنند تا به آنها برسند. خواهر گلم تو اوج ناز و زیبایی و دلرابی هستی و هر کسی لیاقت ناز کشیدنت را ندارد و تو صدف گرانبهایی هستی که خداوند ادامه نسل بشر را در دامان تو نهاده است پس بدان حجاب محدودیت تو نیست. حجاب عزت توست و قطع کردن دستان نامرد و ناپاکیست که به سوی تو دراز میشود. بذار پوششت مردان را مجبور کند تا برای بدست اوردنت خود را به آب و آتش بزنند نه اینکه تو خود را به آب و آتش بزنی تا مرد، این موجود هوس ران رو بدست اوری و نگه داری. خواهرم تو منبع نازی و مرد منبع نیاز پس بگذار نیاز به دنبال تو بیاید نه ناز. اگه تو با این پوششت رفتی یعنی نشان میدهی که من نیاز دارم یکی موهای زیبایم رو ببینه. نیاز دارم یکی اندام قشنگمو ببینه اونوقت مرد میشه منبع ناز و تو هر روز برای از دست ندادنش باید ناز این موجود بی مصرف( البته بعضیاشون) رو بکشی. امروز تو در شهر دلبری کردی و قاب جوانی را ربودی یقینا فردای کسی قاب شوهر شما رو می رباید . این قانون دنیاست. در ضمن اقا پسرای که اینجا از روی هوا و هوس واسه خواهرای من نقشه می کشید و به نام ازادی و دین تشویقش می کنی به حجاب نداشتن بدونید دختران این سرزمین عاقل تر از این حرفا هستند که گول شهوت پراستی بخورند که اگه پاش بیوفته از ناموس خودشونم نمیگذرند. پس خواهشن اندازه غیرتتون حرف بزنید حتی اگر نمیخواید دین داشته باشید.

      • بدحجاب ها 4 گروه هستند:

        چهار نوع بد حجابی داریم، آن را اینگونه برشمرد که یک گروه زنان خیابانی هستند.
        گروه دوم مانکن‌ها هستند که سازمان یافته از صهوینیست پول دریافت می‌کنند تا از صبح تا شب با نوع خاصی از پوشش در خیابان‌ها بگردند
        و گروه سوم کسانی هستند که بر اثر مال حرام و خانواده ی بی ریشه و ناسالم به این درد مبتلا شدند.
        چهارم بخش زیادی از زنان بدحجاب در جامعه هستند که از روی ساده لوحی و غفلت و ندانستن درست مطلب و غرب زدگی در این وضعیت به سر می‌برند .

  2. سارا:

    اصلا اینطور نیست من تنها دختر محجبه کلاسمون بودم تو دانشگاه و الان هم با ۳۰ سال سن تنها دختر مجردم و همه دوستام که محجبه هم نبودن ازدواج کردن و خواستگارهم زیاد داشتن در حالی که از نظر ظاهر یا شرایط خانوادگی خیلی از من پایین تر بودن

    • حسن:

      سارا خانم مطمئنی شما دختر محجبه ای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی من فکر کنم بدحجااااابی از نوشته هات کاملا مشخصه چون یک دختر محجبه نمیاد خودش رو خراب کنه و در ضمن نوشته هات عقلانیش درست نیست .. برو سارا خانم بدحجاب برو خودتی

      • ایا واقعا شیعه ی اهل بیت هستیم؟؟:

        آیا ما واقعا شیعه علی علیه السلام هستیم ؟

        امام کاظم (ع) می فرمایند:

        اگر شیعیانم را زیرو رو کنم جز ادعا چیزی دیگری ندارند
        اگر آنان را آزمایش کنم سر از ارتداد در آورند
        واگر ایشان را تصفیه نمایم از هزار نفر جز یک نفر خالص وبی غش نباشد !
        واگر غربالشان کنم با من جز خواص و نزدیکانم نمانند !

        فراوانند افرادی که بر پشتی ها تکیه می زنند و میگویند :
        ما شیعه علی (ع )هستیم !
        شیعه علی علیه السلام کسی است که :
        کردارش گواه رفتارش باشد !

      • حاج:

        اقای حسن چ ربطی داره ک اون خانوم محجبه باشه یا نه
        کشما بیای بگی از روی نوشته هات معلومه ک محجبه نیستی
        و چرا با ی پیام خراب بشه شما متن گذاشین اونم اومده نظرشو گذاشته
        و در اخر هم حرف شما هم به قول خودتون از نظر عقلانی درست نیست
        بعد شما درست حرف زدن رو هم بلد نیستین اول درست حرف زدن رو یاد بگیرین بعد نظر بدین

  3. سهيلا:

    دختران محجبه از اون جهت که با بسیاری از خواسته های مردان از جمله عدم اشتغال موافقت می کنند زودتر ازدواج می کنند
    این به اون معنا هست که جامعه اسلامی که ادعا می کرد دختران می تونند ادامه تحصیل بدهند و وارد مشاغل شوند قادر به تامین این نیاز نیست.
    خیلی از دختران به قول شما بی حجاب حاضر به پذیرفتن نوعه حجابی که خواستگار برای آنها تعیین می‌ کنه نبودند و یا علاقه مند به ادامه تحصیل و کار بوده هاند که طرف برای آسایش و راحتی خود نپذیرفته است، حتی اگر وضع مالی بدی داشته باشد.یعنی این زنان از هیچ حقی در زندگی برخوردار نخواهند بود.

    • ندا:

      این چه مطلب احمقانه ای است که نوشتن اتفاقا امار ازدواج دختران محجبه خیلی خیلی بالاست و همچنین دوام زندگی .. اتفاقا من خیلی دیدم دختران بدحجاب از بی خواستگاری تو خونه موندن … من خودمم محجبه ام به قران ۲۰۰ تا خواستگار داشتم ولی خودم هنوز ازدواج نکردم .. خیلی مطلبتون اشتباه بود خیلی اصلاح کنین لطفا

    • روح الله:

      متنتون صددرصد درسته و من خودمم در جامعه دیدم واقعا راسته به ولله ..

    • حسین:

      دختران محجبه سالمترند چون زندگیشون خداپسندانه است .

      • افسانه:

        دختر بدحجاب و ساپورت پوش ارزش و قدر زینت های خودش رو نمیدونه خنگند. و نمیدونن که چی رو دارند مفت نشون میدن .
        به قران دختر اگر عاشقه شوهرش باشه از ته دل ، نه ظاهری ، دوست داره فقط زینتهاش رو شوهرش ببینه نه دیگران .
        و بالعکس اگر مردی عاشقه زنش باشه و قدر و ارزش زینت های زنش رو بدونه میپوشونش .
        من یه خواستگار داشتم سمج خیلی دوستم داشت یه روز فقط یه ذره موهام دیده شد گفت موهات و جمع کن موهای قشنگت فقط ماله منه …خیلی خیلی دوستم داشت و برای زینت هام خیلی حسادت میکرد .. به این میگن مــــــرد زندگی .
        دختر بدحجاب دارند در خیابون به همه اعلام میکنند که بدونید :
        ۱- ما فریب خورده ی تهاجمات غرب هستیم
        ۲- ما قربانیان جنگ نرم هستیم
        ۳- ما حیوان هستیم چون خدا یک وجه تمایز انسان و حیوان رو حجاب قرار داد
        ۴- ما بیسواد سیاسی و دینی و اجتماعی هستیم
        ۵- ما خانواده و سرپرست واقعی نداریم
        ۶-ما ازادی هرزگی داریم بفرمایید شهوترانان
        ۷- ما خنگیم و قدر زینت هامون رو نمیدونیم
        ۸- ما نصفی از زنیم و نصفی از مرد هستیم (مردنما)
        ۹-ما اب تو اسیاب دشمنان خدا میکنیم
        ۱۰- و ما کج فکریم و …………

    • یک پسر متمدن و روشنفکر:

      درود بر نسل متمدن و اصیل و باریشه خانمهای محجبه ی کامل چه چادری چه مانتویی ..خانمهای بدحجاب خانمهایی هستند که مغزشون توسط ماهواره مسخ شده و فریب خورند و با ننگ لباس غربیها به تن میکنند و دنباله روی غربیها و حیوانات برهنه هستند . چون ۱۶ قرن پیش که عصر جاهلیت بود جاهلانه خودنمایی میکنند .. این بدحجاب ها جاهلان امروزه هستند که پیامبر هم به ان اشاره کرده است . این دختران جاهلان غرب زده ی ساده لوح هستند . درود بر اصالت و فرهنگ فاخر ایرانیان متمدن حجاااااااااااااااب . لعنت خدا بر دل سیاه بی غیرتان و بدحجابان عقب مانده ی جاهل و غرب زده ..

    • افسانه:

      حجابــــ

      احترام به حرمت های الهی ست

      و

      چادر – حجاب برتر –

      بله ی بلند من است به یکتا معشوق عالم، به خدای مهربانم

      کمی فکر کن …

      تو با بی حجابی به چه کسی بله می گویی؟

      • علی:

        به شیطان و شیطان صفت ها بله میگویم .. به غرب زدگی و فرهنگ از دست رفته ام بله میگویم .. میخواهم با بدحجابی در خیابان فریاد بزنم اهاااااااااای ملت من غرب زده شدم و ماهواره مغزم را شستشو داد ..

        • ایرانی:

          ای جان بر ملت مومن و زرنگ ایرانی . واقعا سلام بر دلیران ایران که اینقدر زرنگند و غرب زده و خودباخته نمیشوند . هم وطنان ایرانی از ۲۰۰۰ قرن پیش امت اهل بیت بوده شاهد کیان ایرااااااااااانی در زمان مختار ثقفی . مسلمانان با هم برادرند و فرقی بین عرب و عجم نیست ..همه مسلمان و همه امت اهل بیتند .

          • عاشق خدا:

            بچه ها قران رو الگوی زندگیمون قرار بدیم به خدا وقتی ادم یک دور کامل با معنی قران رو میخونه عاشق خوندنش میشه .. من امتحان کردم وقتی یک دور کامل قران رو با معنی خوندم دوباره حریص شدم و الان بار دوومه که دارم میخونم و دارم تمومش میکنم .. قران کتاب هیچ بشری نیست قران کتاب حضرت محمد نیست قران کتاب خداست که به دست حضرت محمد ص نوشته شده برای تمام مومنان نه فقط اعراب .. اگر قران کتاب اعراب بود یک خط فقط یک خطش میگفت ای اعراب گوش کنید در صورتی که هیچ جایی نگفته .. و تمام خطاب قران ای اهل ایمان است حالا فرقی نمیکنه این اهله ایمان ایرانی باشه عرب باشه چینی باشه یا فرانسوی یا امریکایی … سعی کنیم قدر قران رو بدونیم قدر شیعه بودنمون که جهان حسادت میکنند . و قران رو در اغوش بگیریم نه در طاقچه ای که گرد و غبار گرفته .. قران اگر در خانه باشد و گردوغبار بگیرد به مرور زندگیمون هم گردوغبار میگیره . بچه ها زرنگ باشیم و فریب جنگ نرم رو مثل بالاییها نخوریم که به ما انگ فریب خوردگی یا غرب زدگی بزنن و دشمن به ما بخنده و منتظر نقشه های شوم بعذیشون باشن . اگر ما زرنگ باشیم و از جنگ نرم پیروز دراییم دشمن ناامید میشه و ما قدرت اول جهان خواهیم شد انشالله … جنگ نرم رو ببینیم کلیپ هاش و زرنگ باشیم و خنگ نباشیم .

            • داداشی:

              ایرانیها به دو دسته تقسیم میشن در این زمانه .. دسته ی اول ایرانیهایی هستند که مثل کیان ایرانی که ایرانی بود در زمان مختار شیعه ی واقعی هستند که به خونخواهی امام حسین برخاست و مغزشون واقعا مغزه و زرنگن و بافرهنگند فریب غرب زدگی رو نمیخورند و دسته دوم ایرانیهایی هستند که واقعا ساده لوح هستند و بدون تحقیق و بدون مطالعه بدون شعور فریب غرب زدگی و تهاجمات فرهنگی رو خوردند و واقعا ادمهای خنگی هستند و از ظاهرشون هم مشخصه . درود بر ایرانی اصیل درود بر کیان های ایرانی که واقعا زرنگند و فریب نمیخورند .

              • حجاب ایران باستان:

                ایرانی از دوران باستان پوشش و حجاب را نه تنها مختص زنان بلکه آن را از ویژگی‌های اهورایی مردان نیز می‌پنداشته و در مقابل، برهنگی و بی بند و باری را اهریمنی می‌دانسته است.
                به گزارش شبکه خبر، نقش‌ها و کتیبه‌های بر جای مانده از داخل و خارج از مرزهای ایران کهن، از هزاران سال پیش، گواهی می‌دهند که نیاکان پارسای مردمان سرزمین پارس، نسبت به بسیاری از مردمان هم عصر خویش معتقدتر و پایبندتر به حفظ این ارزش آسمانی بوده‌اند.
                وشش زنان در ایران باستان همواره سبک و اسلوب خاصی داشته و بررسی‌ها نشان می‌دهد که پوشش تمام بدن در دوره‌های مختلف تاریخی چه نزد زنان و چه نزد مردان در ایران یک حقیقت بوده است و در طول تاریخ به هیچ وجه ایرانیان در برهنگی به سر نمی‌برده‌اند.
                ویل دورانت معتقد است نقش پوشش و حجاب زنان در ایران باستان چنان برجسته‌است که می‌توان ایران را منشأ اصلی پراکندن حجاب در جهان دانست.
                دایره‌المعارف لاروس نیز پیدایی حجاب زنان را به ایران باستان نسبت می‌دهد. در تفسیر اثنی عشری چنین آمده‌است: تاریخ نشان می‏دهد که حجاب در فرس (فارس) قدیم وجود داشته ‌است.زرتشت در حدود بیش از هزار سال (و به روایاتی بیش از هزاران سال) پیش از میلاد مسیح، در کتاب «یسنا» بر عفت سرشتین در کنار پوشش ظاهری پافشاری کرده ‌است.
                بر پایه آنچه از این دین باستانی ایرانیان برمی آید و موبدان هم اکنون نیز بر آن پافشاری می‌کنند ؛ پوشش زن باید به گونه‌ای باشد که حتا یک تار موی او نیز آشکار نگردد.
                در خرده اوستا نیز چنین آمده ‌است: «همگان نامی ز تو بر گوییم و همگان سر خود را می‌پوشیم و آن گاه به درگاه دادار اهورامزدا نماز می‌کنیم».
                پس بدحجابها اصیل نیستند و بی فرهنگند .

                • نادر:

                  اگر اصالت ایرانی و جد اندر جد ایرانی رو مطاله کنیم میفهمیم که حجاب از زمان شکل گیری ایران بوده و فقط مختص زنان اشراف زاده بوده .. برای حجاب اشراف زادگان سخت گیری میشد و خودشون هم دوست داشتند از روبند استفاده میکردند وتنها کسانی که موهاشون یکم دیده میشد کنیزان اشراف زاده بودند .. پس حجاب اصالت و فرهنگ ایرانیه خیلی مطالعه کردم . و اولین قشری که حجاب رو به دیگر جوامع انتقال داد ایرانی ها بودند . مثل زمان حاضر که حجاب کامل رو اشراف زادگان ایرانی دارند صاحبان قدرت + ۵۰ در صد مردم … الان در کشور ما بدحجابی مال قشرهای عقده ای و فاحشه ها و غرب زده هاست .. وگرنه یک خانواده ی اصیل و بافرهنگ ایرانی بدحجاب نیست .

                  • شیعه ی علی:

                    استقبال مردم ترکیه و بالاخص شیعیان از مساجد چگونه است؟ آیا مردم ترکیه به مساجد رفت و آمد می کنند؟

                    ـ استقبال مردم ترکیه از مسجد مخصوصا در رمضان و محرم خیلی خوب است. در رمضان و محرم در ترکیه رسم بر این است که نمازخوان و غیرنمازخوان و دیندار و غیر دیندار به مسجد می آیند به صورتی که مسجد پر می شود. ما در مسجد خود در مناسبت ها؛ در عاشورا، اربعین، ولادت حضرت علی(ع)، عیدغدیر خم، ولادت امام زمان(عج)، وفات ابوطالب، مبعث پیامبر(ص) و در کل در ولادت ها و شهادت های ائمه(ع) مراسم و برنامه هایی داریم و استقبال خوبی می شود.

                    در مسجد ابوطالب سه شنبه ها مراسم دعا داریم. پنج شنبه ها دعای کمیل برگزار می کنیم در پنج شنبه ها بعد از نماز، قرآن می خوانیم. در روزهای جمعه تفسیر قرآن داریم. در روزهای چهارشنبه برای خانم ها کلاس برگزار می کنیم. موسسه ای تاسیس کرده ایم که در آن فعالیت می کنیم و در این موسسه درس تفسیر، احکام و عقاید تدریس می کنیم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.