علت ممنوع‌الخروج شدن دیپلمات مست عربستانی

۲۰فروردین۱۳،

نعیمی‌رز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ سبب ممنوع‌الخروج شدن دیپلمات عربستانی به منظور دریافت دیه فوت یک شهروند ایرانی بر اثر تصادف خودروی این شخص است.

صفر نعیمی‌رز در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، به ممنوع‌الخروج شدن دیپلمات مست عربستان اشاره کرد و گفت:‌ این دیپلمات با هماهنگی‌های لازم ممنوع‌الخروج شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: این دیپلمات مست عربستانی به منظور دریافت دیه فوت یک شهروند ایرانی بر اثر تصادف خودروی این شخص  ممنوع‌الخروج شده است.

به گزارشممتازنیوز، ساعت ۵:۴۶ صبح روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه سال قبل یک دستگاه هیوندا به شماره سیاسی وابسته به سفارتخانه عربستان در بلوار ارتش با سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت به یک دستگاه پراید برخورد و سبب کشته شدن راننده این خودرو شد.

این در حالی است که در همان ساعات اولیه اتفاق ۵ بطری مشروبات الکلی از نوع ودکا از داخل خودرو سیاسی این دیپلمات کشف و ضبط شد.

همچنین در آزمایشات انجام شده از راننده خودرو سیاسی میزان غلظت الکل موجود در خون وی ۲٫۷۸ بود که نشان از مست بودن راننده این خودرو دارد؛ راننده این خودرو سیاسی مسئول بخش کنسولی سفارتخانه عربستان در ایران بوده و سابقه شرب خمر نیز داشته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.