علیپور:با خالکوبی بازیکنان برخورد می‌کنیم

۰۳م اسفند ،

ملت ایران :حجت‌الاسلام علیپور دربارهٔ‌ی رفتارهای غلط و خارج از عرف برخی بازیکنان فوتبال که بدن خود را خالکوبی می‌کنند، اظهار کرد: تمام این رفتارها و موارد را رصد می‌کنیم و از همه می‌خواهیم که اگر در موردی غفلت کرده‌ایم به ما اطلاع دهند. به هرحال با هر کاری که خلاف عرف و فرهنگ عمومی جامعه باشد، شدیدا برخورد می‌کنیم.

به گزارش ایسنا ، وی دربارهٔ‌ی رفتار ناشایست حنیف عمران‌زاده در برخورد با خبرنگاران هم گفت: دراین مورد به باشگاه استقلال فرصت داده‌ایم که مساله را بررسی کند، ولی اگر تا زمان معینی اقدامی انجام نشود، پرونده را به کمیته‌ی انضباطی ارجاع می‌دهیم.

علیپور دربارهٔ اتفاقات رخ داد در بازی پرسپولیس و سپاهان و محرومیت محسن بنگر هم گفت: کمیته انضباطی وقتی حکمی علیه بنگر صادر کرده یقینا همه جوانب کار را سنجیده است و مطمئنا بررسی این کمیته یکسویه نخواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر برای فرهنگ‌سازی در باشگاه‌ها تلاش شده است، اظهار کرد: خدا را شکر ظاهرا همه باشگاه‌ها کمیته فرهنگی دارند و کمیته‌ی فرهنگی فدراسیون‌ فوتبال هم هر هفته جلسه برگزار می‌کند، حال اگر این اقدامات نتیجه بخش نبوده قطعا باید در نحوه‌ی عملکرد و نوع نگاه تجدید نظر شود.

کد خبر: ۳۹۰۴۸

تاریخ انتشار یافتن:۰۴ اسفند – ۱۰:۱۲


خروجی RSS ملت ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.