علیخانی: اصلاحات در داخل و خارج به نام خاتمی ثبت شده است/ هاشمی در انتخابات فراجناحی عمل می‌کند

به گزارش خبرآنلاین قدرت الله علیخانی عضو فراکسیون اقلیت مجلس هشتم در گفت و گو با هفته نامه مثلث گفت: در داخل و خارج ایران اصلاحات به نام خانمی ثبت و ضبط شده است. آقای خاتمی هم اکنون در بین اصلاح‌طلبان بالاترین پایگاه را دارد، البته همه مقبولند اما مقبولیت خاتمی بیشتر از دیگران است. آقای خاتمی در مصاحبه اخیر خود نشان داد که علاقه دارد برای کشور دلسوزی کند و در صحنه حضور داشته باشد ولی اصلاح‌طلبان هنوز به نتیجه‌ای نرسیدند اگر هم چیزی باشد من مطلع نیستم.

وی افزود: باز می‌گویم این جریان همواره آماده برای کمک به نظام و کشور است و می‌خواهد در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی کند وضعیت اجتماعی‌اش خوب است چون وضعیت کنونی کشور نتیجه عملکرد اصولگرایان است بنابراین از لحاظ وزنه مردمی اصلاح‌طلبان در قیاس با رقیب از وضعیت بهتری برخوردارند.

علیخانی درباره نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات آینده گفت: آقای هاشمی چهره فراجناحی و ملی است و وابسته به هیچ گروه و حزبی نبوده و نیست. شأن آقای هاشمی بالاتر از آن است که به حزب یا جریانی وابسته باشد. ایشان همیشه دلسوز کشور بوده و تلاش کرده و فاق ملی ایجاد کند تا جلوی سوءاستفاده دشمن را بگیرد ایشان اگر تشخیص دهد و نظری داشته باشد آن را به مقام معظم رهبری منتقل می‌کند بالاخره آقای هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است و این نهاد حکومتی وظیفه دارد به رهبر انقلاب نظر مشورتی دهد.

مشاور پارلمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت:  آقای هاشمی برای اکثریت جریان دلسوز و علاقه‌مند به کشور قابل احترام است مخصوصاً که الان مظلوم واقع شده و جفاهای زیادی به وی می شود ضمن آنکه اصولگرایان اصیل و ریشه‌دار ایشان را قبول دارند. اکثر اصلاح‌طلبان نیز آقای هاشمی را قبول دارند و برای ایشان احترام خاصی قائلند بنابراین رابطه جریان اصلاحات با آقای هاشمی ربطی به انتخابات ندارد. ایشان در رقابت سیاسی پیش‌رو فراجناحی عمل می‌کند کما اینکه در سخنرانی اخیرش فراجناحی صحبت کرد و هم را به وحدت وفاق دعوت کرد.

۲۷۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.