علیرضا رضایی:برای حضور در جام جهانی هیچ حمایتی نشده ایم/وزارت ورزش کشتی را فراموش کرده است

۲۳م آذر ،

382.jpg

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: مسئولان ورزش کشور تاکنون هیچ حمایتی از ما در راه حضور در رقابتهای جام جهانی تهران نکرده اند.

علیرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این زمینه اظهار کرد: اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نیز مانند کادر تیم ملی کشتی فرنگی چهار ماه است که هیچ حقوقی از فدراسیون کشتی دریافت نکرده اند.

وی ادامه داد: کشتی گیران نیز ماههاست حقوق روزانه خود را دریافت نکرده اند و با مشکلات بسیاری مواجه می باشند. آزادکاران نیز در راه برگزاری اردوهای تیم ملی با مشکلات بسیار بسیاری روبرو می باشند و حتی اعزام تیمها به مسابقات بین المللی از جمله جام علی اف با منابعی خارج از فدراسیون کشتی صورت گرفته است.

دارنده مدال نقره المپیک آتن و برنز جهان همچنین گفت: متاسفانه پس از موفقیت های بی نظیر کشتی در المپیک ۲۰۱۲ لندن، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک کشتی را فراموش کرده اند و حتی بعضی که حتی تخصص فنی نیز ندارند از برنامه های ما ایراد می گیرند. در فاصله دو ماه تا مسابقات مهم جام جهانی تهران هیچ حمایتی از ما در راه برگزاری اردوهای مقدماتی و شرکت در تورنمنت های بین المللی نشده است و بعد انتظار قهرمانی از ما دارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.