علیرضا رضایی: ملاک انتخاب کشتی‌گیران قهرمانی کشور و جام جهانی بود

۲۶فروردین۱۳،

hemmat khahi-6-500.jpg

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران ملاک انتخاب نفرات اعزامی به رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا را نفرات برتر در قهرمانی کشور و حاضرین در جام جهانی تهران دانست.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: کسانی که در رقابت‌های قهرمانی کشور درخشیدند و در جام جهانی تهران حضور داشتند به هند اعزام می‌شوند. البته در چهار وزن (۵۵، ۶۶، ۷۴ و ۸۴ کیلوگرم) کادر فنی هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده که چه کسی نفر اول باشد، ولی در هند تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در بعضی از اوزان به جای نفرات دوم قهرمانی کشور از نفرات سوم دعوت شده است؟ گفت: رده بندی ملاک انتخاب ما نیست و حتی ممکن است کشتی گیری چهارم شود، ولی از نظر ما بهتر باشد. برای کادر فنی مهم قابلیت کشتی‌گیران از نظر فنی است.

رضایی دربارهٔ رقابت‌های قهرمانی آسیای هند، بیان کرد: آمادگی بچه‌ها خوب است، البته هند تیم خوبی است و با توجه به قوانین فیلا که دست داوران را باز گذاشته و میزبانی هند، کار سختی پیش‌رو داریم ، اما به بچه‌ها ایمان داریم که بتوانیم در این رقابت‌ها موفق شویم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان اظهار کرد: متاسفانه هندی‌ها با صادر نکردن به موقع ویزا کارشکنی می‌کنند، اما با پیگیری مسئولان تیم، امیدواریم این مشکل زودتر حل شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.