علیرضا منصوریان: نکونام باید در استقلال بماند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

علیرضا منصوریان روز قبل در حاشیه برگزاری مراسم برترین‌های لیگ برتر فوتبال که در تالار وحدت برگزار شد، مصاحبه‌ای را انجام داد که پیرامون مسئله حضور یا عدم حضور جواد نکونام در استقلال بود.

گویا در این مصاحبه به سبب ازدحام جمعیت و فضایی که در سالن وجود داشت صحبت‌های رد و بدل شده و اظهارات دقیق مربی تیم ملی زیر ۲۳ سال در مورد وضعیت نکونام دقیقا منتشر نشده بود.

علیرضا منصوریان در همین رابطه برای شفاف‌سازی بهتر، تماسی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری فارس انجام داد و ناگفته‌هایش را بسیار صریح بیان کرد.

منصوریان در این تماس تاکید کرد: من در مصاحبه‌ای که در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌های لیگ برتر داشتم هرگز قصدی نداشتم که با صحبت‌هایم جانبداری از فرد خاصی داشته باشم. من روز قبل در حاشیه همین مراسم با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال برای دقایقی راجع به شرایط نکونام و سبب جدایی جباری به دقت صحبت کردم. من از خانواده استقلال هستم و هرگز دوست ندارم که خدای ناکرده با تصمیماتی در مورد جدایی بعضی از بازیکنان دل هواداران استقلال بلرزد.

وی افزود: روز قبل من در صحبت‌هایم از فتح‌الله‌زاده خواستم که جواد نکونام را حفظ کند چون او مایه افتخار ما، کاپیتان تیم ملی و یکی از کاپیتان‌های استقلال است. از فتح‌الله‌زاده خواستم برای حل شدن این مشکل جلسه‌ای بین من، مدیرعامل، قلعه‌نویی و نکونام برگزار شود تا ببینیم چرا قرارداد نکونام امضا نمی‌شود. او یک استقلالی تمام عیار است.

مربی تیم ملی یادآور شد: روز قبل با نکونام هم در مورد شرایطش برای ماندن در استقلال نیز صحبت کردم. او به گونه‌ای از استقلال صحبت می‌کرد که به عنوان یک استقلالی دو آتشه لذت بردم. نکونام یک استقلالی واقعی است و برای مشخص شدن این امر بهتر است به خانواده او مراجعه کنید. پدر او برای تمام استقلالی‌ها شناخته شده است. پس باید او را حفظ کنیم. بنابراین شنبه سعی می‌کنم هم در مورد جواد نکونام و هم در مورد اینکه چرا جباری از استقلال جدا شد جلسه‌ای را با قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده داشته باشم.

 

 

فارس

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.