علی دایی: حق ما مساوی نبود

به گزارش ایرنا، دایی بامداد چهارشنبه بعد از دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و راه آهن شهرری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز خط میانی تیم ما روز خوبی را پشت سر نگذاشت، زیرا تیم حریف از دست ما گریخت.

وی اظهار داشت:داوران این دیدار پراشتباه ظاهر شدند و وقتی که من اعتراض کردم، داور چهارم دستور داد تا اسکوربرد ورزشگاه را خاموش کنند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری، با بیان اینکه در نیمه زمین هافبک سپاهان توپ را با دست زد، اما در عین ناباوری داور دستور به ادامه بازی داد،گفت: این چیز جدیدی بود که من از داوران در این دیدار دیدم .

وی همچنین به اشتباهات داوری در دیدار شب گذشته تیم های پرسپولیس و گهردورود نیز اشاره کرد و افزود:اشتباهات داوری در لیگ برتر به اوج خود رسیده است.

به اعتقاد دایی، اشتباه داوری روحیه تیم ها را از بین می برد و سرمایه گذاران فوتبال را دلسرد می کند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ما باید تابع برنامه های تیم ملی باشیم زیرا این تیم برای رسیدن به جام جهانی کار سختی در پیش دارد .

علی دایی تصریح کرد: برای رسیدن به جام جهانی همه باید تیم ملی را کمک کنیم و با برگزار نکردن جام حذفی، مساله ای حل نمی شود.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در عین حال گفت: باشگاه ها باید برنامه های خود را با تیم ملی هماهنگ کنند.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال سپاهان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست،گفت: این تیم برای موفقیت در آسیا باید بکوشد تا نقاط ضعف خود را برطرف نماید.

در ادامه رقابت های هفته سوم لیگ برتر دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و راه آهن شهرری با نتیجه مساوی دو بر دو در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان پایان یافت.

پ/۷۱۳۲/۱۰۴۲**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۵۸۸۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.