علی دایی: زورمان کردند که با تراکتورسازی در تختی بازی کنیم/ می خواستم به سایپا بروم جلوی چشم خبرنگاران با کوشا حرف نمی زدم

به گزارش خبرآنلاین؛هنوز هم شاکی است.شاکی از تغییر مکان بازی تیمش با تراکتورسازی.او از کلمه زور برای اعتراضش استفاده می کند و می گوید:«زوری مکان بازی ما را عوض کردند.ما هم مجبور شدیم این تغییر مکان را بپذیریم اما این اتفاق دلیل نمی شود که به سه امتیاز این بازی فکر نکنیم.»علی دایی این حرف ها را در کنفرانس خبری پیش از بازی زد و ادامه داد:« متاسفم.آقایان تصمیمی گرفته اند که پشت آن هیچ تفکر حرفه ای قرار ندارد.ما تماشاگران زیادی نداریم و همیشه هم گفته ایم که بیش از ده درصد ورزشگاه را به تیم حریف می دهیم.بحث من این است که اگر مکان این بازی را به خاطر شرایط امنیتی تغییر داده اند زمین اکباتان بهتر بود و محیط بسته ای دارد.اما ورزشگاه تختی بی در و پیکر است و تا دلتان بخواهد راه در رو دارد.»

دایی که حسابی از این اتفاق ناراحت است ادامه حرف هایش را هم به این موضوع ربط می دهد و می گوید:«اصلا ما چه میزبانی هستیم؟ بلکه حرف زوری است که ما مجبوریم آن را بپذیریم. متاسفانه تصمیم‌های جانبدارانه‌ای به نفع یک تیم خاص گرفته می‌شود که این اتفاق‌ها می‌افتد. ما باید امروز با تراکتورسازی بازی می‌کردیم و تمرین‌هایمان را هم بر همین اساس برنامه‌ریزی کرده بودیم اما تغییر زمان بازی برنامه تمرین و استراحت ما را به هم ریخت. نه زمین مال ماست و نه روز بازی. من راجع به روز برگزاری بازی هم حرف دارم. آیین‌نامه لیگ می‌گوید که بازی‌های سه هفته آخر باید همزمان باشد نه چهار هفته پایانی ضمن اینکه اگر قرار است بازی‌ها همزمان باشد، چرا فقط بازی‌های صدرنشینان این گونه است و بازی تیم‌هایی که برای ماندن در لیگ برتر می‌جنگند همزمان برگزار نمی‌شود؟»

اما نظر سرمربی راه آهن در مورد تراکتورسازی.او می گوید:«تراکتور یکی از بهترین تیم های ایران است و کادر فنی خوبی هم دارد.من دوست دارم تراکتورسازی در همه بازی‌هایش به جز آن‌هایی که با ما دارد پیروز باشد چون می‌دانم که در صورت صعود این تیم به آسیا تماشاگران چنان ورزشگاه یادگار امام را پر می‌کنند که دیگر جای سوزن انداختن نباشد. مشکل این است که آقایان تصمیم‌گیرنده هر روز یک چیز می‌گویند. آقای بهروان یک روز می‌گوید از هیچ چیز خبر ندارد و روز دیگر می‌گوید بهترین تصمیم را گرفته است و من از خدا می‌خواستم که به جای تختی در تبریز بازی می‌کردیم چون اکنون مجبور هستیم برای بازی در تهران، ۲۲ میلیون تومان بابت زمین بازی و هتل بپردازیم که در صورت انجام بازی در تبریز هزینه‌مان نهایتا ۱۲ میلیون می‌شد.»

علی دایی در ادامه در پاسخ به این سوال که شایعه پیوستن شما به سایپا شنیده می شود این جواب را تحویل داد: «اصلا و ابدا قصد چنین کاری را ندارم. من تا وقتی به راه آهن تعهد دارم با جای دیگر مذاکره نمی‌کنم. ملاقاتم با کوشا هم پس از نشست خبری بازی‌مان با سایپا انجام شد چون وی یکی از دوستان قدیمی من است که همیشه به من لطف داشته است. من اگر می‌خواستم برای پیوستن به سایپا با وی مذاکره کنم، در برابر چشمان خبرنگاران و عکاسان، به صورت علنی با وی جلسه نمی‌گذاشتم.»

در ادامه خبرنگاری از دایی پرسید که آیا دیدارهای تدارکاتی کم تیم ملی تا پیش از آغاز رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به بی برنامگی فدراسیون فوتبال باز نمی‌گردد گفت:« ما همه حرف‌ها را زده‌ایم و اکنون دیگر باید مسئولین به فکر باشند. تازه این‌ها در حالی است که در زمان حضور من در تیم ملی اوضاع بسیار بدتر بود و یک دهم توجه‌هایی که امروز به تیم ملی می‌شود، در آن زمان به این تیم نمی‌شد.»

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.