علی کریمی، مثل زین الدین زیدان می شود

روزی نیست که اخباری در رابطه با حواشی مربوط به علی کریمی در جراید به چاپ نرسد. یک روز خبر انتقالش به امریکا و روز دیگر پیشنهاد دو و نیم میلیون یوروئی الجزیره به او….

 

روزی نیست که اخباری در رابطه با حواشی مربوط به علی کریمی در جراید به چاپ نرسد. یک روز خبر انتقالش به امریکا و روز دیگر پیشنهاد دو و نیم میلیون یوروئی الجزیره به او. یک روز خبر هو شدنش از سوی جمعی از هواداران پرسپولیس و دعوت شدن به رها کردن پرسپولیس از پس حیا کردن و روز دیگر قسم جان مادرم و جان مادرت جمعی دیگر از هواداران پرسپولیس برای باقی ماندن در پرسپولیس.

 

یک روز خداحافظی او از فوتبال و روز دیگر ….. و حالا هم که خبر می رسد از یک سو کریمی به فکر آویختن کفشها گل دیوار افتاده و از سوی دیگر کی روش قویا خواستار ادامه حضور او در تیم ملی تا جام جهانی برزیل شده است.

 

اما آخرین شایعه (چون بهتر است اخبار تائید نشده را همان شایعه بخوانیم و بس) در خصوص کریمی این است که قرار است تا در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل همان نقشی را برای تیم ملی ایران بازی کند که زین الدین زیدان در جام جهانی ۲۰۰۶ برای تیم ملی فرانسه بازی کرد.

 

چرا که زیزوی معروف که اسطوره ای بود برای خودش در فوتبال فرانسه، در حالی همراه با تیمش تا فینال جام جهانی پیش رفت که مدت ها بود از فوتبال خداحافظی کرده بود و هیچ تیم باشگاهی برای بازی کردن نداشت و به عنوان یک فوتبالیست تنها برای تیم ملی کشورش بازی می کرد.

 

حالا چه بسا کریمی هم مطابق خواسته خودش از فوتبال باشگاهی خداحافظی کند و مطابق میل کی روش از فوتبال ملی خداحافظی نکرده و تنها برای تیم ملی بازی کند. آن هم در جام جهانی.

 

البته انشاءالله که اگر چنین اتفاقی افتاد، کریمی هم بتواند مثل زیدان تیم ملی کشورش را تا فینال جام جهانی بالا ببرد. حتی ما راضی هستیم که مثل فرانسه در فینال بازی را ببازیم و نایب قهرمان جام جهانی بشیم. حتی اگر کریمی درست مثل زیدان آخرین ضربه اش در فوتبال رسمی را به جای توپ به سینه بازیکن حریف بزند. گو اینکه علی کریمی یکبار نیز در عنفوان جوانی اش و هنگامی که عضو تیم ملی امید کشورمان بود در جریان یک بازی رسمی و البته ملی نشان داد که از این جهت استعداد زیدان شدن را دارد و یکسال هم طعم محرومیت آن حرکتش را چشید.

سایت خبری تحلیلی آتی نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.