علی کریمی از فوتبال خداحافظی کرد

۱۶اردیبهشت،

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست این تیم برابر سپاهان در ضربات پنالتی اعلام کرد برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی می کند و امیدوار است کسانی که می‌مانند بتوانند فوتبال ایران را به روزهای اوجش بازگرداند. او گفت که دیگر برای تیم ملی فوتبال ایران هم بازی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی در پایان دیدار شامگاه یکشنبه برابر سپاهان خبر خداحافظی اش از فوتبال را اعلام کرد و گفت: خوب است که یک فوتبالیست در اوج خداحافظی کند. من و مهدی مهدوی کیا دنبال کارمان می رویم تا دایه های مهربانتر از مادر به پرسپولیس بیایند.

وی ادامه داد: در طول سالهایی که برای تیم ملی و پرسپولیس بازی کردم تمام تلاشم را انجام دادم تا در خدمت تیم باشیم و برای ایران افتخار کسب کنم. خاطرات تلخ و شیرین بسیاری در این مدت داشتم و امیدوارم آنهایی که می مانند بتوانند فوتبال ایران را به روزهای اوجش برگردانند.

علی کریمی در پایان گفت: فقط شرمنده مردم شدم که نتوانستیم پرسپولیس را قهرمان جام حذفی کنیم. من و مهدوی کیا از این فوتبال می رویم تا دایه های مهربانتر از مادر به پرسپولیس بیایند و این تیم را اداره کنند. دیگر برای تیم ملی فوتبال هم بازی نمی کنم.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.