علی کفاشیان:کروش در آفریقا به تمام اهدافش نرسید/صداوسیما جلو نیاید اجازه حق پخش نمی دهیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – ایسنا نوشت:

رییس فدراسیون فوتبال با بیان این که مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان را بابت حق پخش تلویزیونی مسابقات به صداوسیما پیشنهاد داده‌ است، تاکید کرد: در صورتی که صداوسیما نسبت به بستن قرارداد جدید اقدام نکند، از پخش مسابقات جلوگیری خواهیم کرد.

علی کفاشیان دربارهٔ آخرین وضعیت حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: امسال قرارداد ما با صداوسیما بابت حق پخش مسابقات لیگ برتر به اتمام رسیده است و برای پخش مسابقات از سوی صداوسیما در فصل آینده باید قرارداد جدید امضا شود. اگر صداوسیما جلو نیاید و قراردادی را امضا نکند، اجازه پخش مسابقات را به آنها نخواهیم داد.

رییس فدراسیون فوتبال با بیان این که رقم پیشنهادی ما به صداوسیما مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان بابت حق پخش تلویزیونی بوده است، گفت: باید با مسئولان صدا و سیما دراین‌باره جلسه بگذاریم و مذاکره کنیم. شاید در نهایت برای آنها تخفیفی هم قائل شویم. یکی، دو بار به ضرغامی نامه نوشتم تا تکلیف این قضیه روشن شود اما نمی‌دانم تاکنون به چه علت پاسخی به ما نداد‌ه‌اند.

وی دربارهٔ این موضوع که قرار است تست دوپینگ در مسابقات فوتبال از فدراسیون گرفته شده و به نادو سپرده شود و این که آیا این برخلاف مقررات فیفا نیست، گفت: نه. به هیچ وجه غیر قانونی نیست. طبق مقررات فیفا هم فدراسیون و هم نادو می‌توانند نسبت به گرفتن تست دوپینگ اقدام کنند. قبلا وزارت ورزش و جوانان این اختیار را به فدراسیون داده بود اما اکنون در صحبتی که با دکتر سجادی داشتیم گفته‌اند که شما عملکرد خود را در این باره به ما اعلام کنید. از آن طرف نادو هم درخواست داده تا گرفتن تست دوپینگ به آنها واگذار شود اما ما نیز خواهان این هستیم که کماکان فدراسیون این کار را انجام دهد، چرا که فدراسیون این کار را بهتر انجام می‌دهد. با این اوصاف قرار است جلسه‌ای را در حضور سجادی داشته باشیم و هر تصمیمی که ایشان بگیرد ما تابع آن خواهیم بود.

کفاشیان دربارهٔ احتمال برگزاری یک بازی تدارکاتی به جای بازی مقابل موزامبیک نیز گفت: دربارهٔ علت لغو این بازی اطلاعات دقیقی ندارم اما کروش قرار شده خودش یک بازی جایگزین برای تیم ملی تدارک ببیند.

رییس فدراسیون فوتبال دربارهٔ میزان رضایت کارلوس کروش از اردوی آفریقای جنوبی نیز خاطر نشان کرد: در صحبتی که با او داشتم از وضعیت اردو رضایت داشت. البته به تمام اهدافی که می‌خواست در این اردو نرسید، چرا که تنها ۵۰ درصد از بازیکنان را به همراه داشت. امیدوارم در آینده تیم ملی با شرایط بهتر و نفرات کامل اردوهای خوبی را جهت حضور موفق در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل برگزار کند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.