عمده مصدومان زلزله کودکان و بانوان هستند

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با فارس:

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه شکستگی بیشترین آسیب زلزله آذربایجان است گفت: عمده مصدومان زلزله آذربایجان کودکان و بانوان هستند.

هدایت‌الله ادیب‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره اقداماتی که در مناطق زلزله زده آدربایجان شرقی توسط تیم سازمان تأمین اجتماعی انجام شده است اظهار داشت: تیمی متشکل از معاونت‌های درمان، فنی‌ودرآمد و مشاوران اجرایی از مناطق زلزله زده آذربایجان بازدید کردند.

وی ادامه داد: بعد از وقوع زلزله تیم بحران تأمین اجتماعی به منطقه اعزام شدند و گزارش خود را برای رفع نواقص و کمبودها در مراکز درمانی تأمین اجتماعی در مناطق زلزله زده اعلام کردند.

معاون درمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه شعب و درمانگاه‌های تأمین اجتماعی در اهر و هریس تخریب شده است گفت: کار بازسازی از هفته آینده آغاز می‌شود و تسهیلاتی نیز به کارمندای که در این شعب و درمانگاه‌ها فعالیت می‌کردند پرداخت می‌شود.

ادیب‌نیا با اشاره به اینکه بیش از ۷۰۰ نفر در زلزله آذربایجان شرقی به بیمارستان‌های تأمین اجتماعی منتقل شده‌اند گفت: عمده مشکلات آسیب دیدگان شکستگی بوده است و کودکان و بانوان بیشترین آسیب‌دیدگی را داشتند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.