عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۸ در یک ماه قبل

فروردین ۱۴۰۳

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۸ از عملکرد این سامانه در یک ماه قبل خبر داد.

امیر سلیمانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌۵ هزار و ۸۰ پیام شهروندی در مرداد ماه سال ۹۲ در سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۸ ثبت شده است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: شهرداری ناحیه یک منطقه ۱۸ با هزار و ۴۷۵ پیام شهروندی و معاونت امور شهری و فضای سبز این منطقه با ۴ مورد پیام شهروندی بیشترین و کمترین پیام های شهروندی را به خود اختصاص داده اند.
سلیمانی با اشاره به ارسال پیام های شهروندی درنواحی ۷ گانه منطقه ۱۸ گفت: شهرداری ناحیه ۲ با هزار و ۷۷ پیام شهروندی ناحیه سه با هزار پیام ناحیه ۴ با ۷۷ پیام ناحیه ۵ با ۵۸۴ پیام ناحیه ۶ با ۳۱ پیام و ناحیه ۷ با ۶۷ پیام شهروندی معاونتفنی و عمران با ۲۲ پیام حمل و نقل و ترافیک با ۱۸ پیام اجتماعی و فرهنگی با ۱۴ پیام و اتوبوسرانی با ۱۱ پیام شهروندی ره ترتیب در جایگاه دوم تا یازدهم قرار دارند.
وی ادامه داد: در یک ماه قبل ۹۸٫۹۸ درصد با تعداد ۸۸۰ پیام رضایتمندی در سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۸ ثبت شده است.
سلیمانی در پایان با اشاره به پیام های ارسالی شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۸ افزود: ۷۹۵ پیام تکراری و اطلاع رسانی ۵۱۱ پیام عدم ارتباط با شهروندان عملکرد شهرداری ناحیه یک با ۱۷٫۷۷ درصد کمترین میزان عدم رضایت شهروندان و ناحیه ۵ با ۴۹ ساعت بهترین رتبه در سرعت انجام کار طی یک ماه اخیردر سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۸ ثبت شده است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.