عملکرد بنیاد تعاون و حرفه‌آموزی زندانیان در یک‌ سال قبل

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

352-4.jpg

مدیرعامل بنیاد تعاون، حرفه‌آموزی و صنایع زندانیان کشور iبه تشریح عملکرد این بنیاد در یک سال قبل پرداخت.

رحیم مطهرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، تصریح نمود: ظرف یک‌ سال قبل ۷۰ هزار نفر در ۷۰ رشته در استانهای مختلف حاوی گواهینامه حرفه‌آموزی شده‌اند که در ۱۸ هزار هکتار از اراضی iبه فعالیت‌های کشاورزی، دامداری، آبزی‌پروری، صنایع فلزی، پوشاک، صنایع دستی، چوب، مبلمان، تولید قطعات خودرو، ماشین‌آلات، صنایع الکترونیک و بعضی رشته‌های دیگر مشغول می باشند و امیدواریم تا پایان امسال این رقم را iبه ۸۰ هزار نفر افزایش دهیم.

مدیرعامل بنیاد تعاون، حرفه‌آموزی و صنایع زندانیان کشور اظهار نمود: درآمدهای بنیاد نسبت iبه سال قبل رشد خوبی داشته است. در سال قبل ۴۰ میلیارد تومان گردش مالی بنیاد بوده است که ۴ میلیارد تومان آن سود بوده و از این رقم، ۲ میلیارد تومان بین ۱۰ هزار خانواده زندانیان توزیع شده است.

وی گفت: در سال جاری چهل هزار نفر شاغل داریم که پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال این رقم iبه ۴۵ هزار نفر برسد.

مطهرنژاد تصریح نمود: اصلی‌ترین سیاست بنیاد، توسعه اشتغال است و در سال ۹۱ مبلغی در حدود یک هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان توسط مجلس تصویب شد و بانک مرکزی هم این مبلغ را iبه بانک‌های عامل ابلاغ نمود اما بعضی بانکها این وام را پرداخت نکرده‌اند در صورتی که با این مبلغ امکان ایجاد ۳۰ هزار شغل را داشتیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.