عملکرد شعب بانک کار آفرین اعلام شد

بینا- عملکرد شعب بانک کار آفرین در شهریور ماه سال ۹۱ از نظر خالص صدور واحدهای صندوق سرمایه گذاری مشترک کارگزاری کار آفرین و آرمان کارآفرین (صدور منهای ابطال) اعلام شد .
به گزارش بینا ، شعب ظفر تهران و رشت به ترتیب از نظر خالص صدور واحدهای صندوق سرمایه گذاری مشترک کارگزاری کار آفرین و خالص صدور واحدهای صندوق سرمایه گذاری آرمان کار آفرین بهترین عملکرد را داشته اند.
بر اساس گزارش کارگزاری کارآفرین ، عملکرد سایر شعب بانک از نظر خالص صدور واحدهای صندوق سرمایه گذاری مشترک کارگزاری کار آفرین به این شرح است:
شعبه نفت شمالی در تهران با ۳۰ هزار و ۳۵۷ واحد ، شعبه باغ فردوس  تهران با ۱۹ هزار و ۶۹۴ واحد ، شعبه مرکزی تهران با ۱۸ هزار و ۳۰۶ واحد ، شعبه ونک با ۱۶ هزار و ۸۲۵ واحد ، شعبه میر اصفهان با ۱۳ هزار و ۴۲۲ واحد ، ارومیه با ۶ هزار و ۷۶۱ واحد ، کاشان با ۵ هزار و ۷۲۵ واحد و کریمخان با ۴ هزار و ۷۳۹ واحد .
در بخش خالص صدور واحدهای صندوق سرمایه گذاری آرمان کارآفرین پس از شعبه رشت که بالاترین عملکرد را داشته، شعبه بلوار ناهید تهران با هزار و ۶۹۳ واحد، شعبه قزوین با هزار و ۴۹۶ واحد در رتبه های بعدی قرار گرفتند. همچنین شعب صاحبقرانیه تهران با هزار و ۲۵ واحد، احمد آباد مشهد با ۳۳۲ واحد و اهواز با ۳۱۷ واحد در رتبه های بعدی قرار گرفتند .
گفتنی است شعب آپادانا و سعادت آباد تهران با ۲۸۶ واحد و ۲۳۰ واحد و شعب شیراز، امیر کبیر و کارگر شمالی، از نظر  خالص صدور واحدهای صندوق سرمایه گذاری آرمان کار آفرین  هرکدام با ۲۰ واحد ثبت عملکرد داشته اند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.