عملیات مرمت نوار حفاری های فاضلاب در منطقه ۴ به پایان رسید

معاون فنی و عمرانی منطقه ۴ گفت: اداره فنی و عمران ناحیه ۹ به منظور رفاه حال شهروندان و افزایش ضریب ایمنی تردد، با پخش ۳۰۰ تن‌ آسفالت اقدام به اجرای عملیات مرمت نوار حفاری های فاضلاب در این ناحیه کرد.

  بهمن محبوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور ارتقای منظر شهری و رفاه حال شهروندان اداره فنی و عمرانی ناحیه ۹ اقدام به اجرای عملیات مرمت نوار حفاری های فاضلاب در خیابان استخر، محله قنات کوثر و خیابان ۲۴۶ شرقی کرد که در راستای این طرح ۳۰۰ تن آسفالت در بیش از ۱۵۰ نقطه از این ناحیه بخش شد.

معاون فنی و عمران منطقه ۴ ادامه داد: به منظور تسهیل در تردد عابران پیاده نوارهای حفاری عرضی خیابان شهید مقدسی و چاله های بلوار و الفجر حکیمه که در تردد وسایط نقلیه ایجاد اختلال کرده بود به همت اداره فنی و عمران ناحیه ۸ همسطح سازی و آسفالت شد.

محبوبی تصرحی کرد: در این عملیات خیابان خورشید و پنجم شیدایی، خیابان شکوفه، حاشیه بلوار شهیدبابائیان با پخش بیش از ۷۰ تن آسفالت، لکه گیری و مرمت شد.

در ادامه علیرضاجعفری شهردار ناحیه ۵ منطقه ۴ اظهار داشت: به منظور کف کشی انهار، اداره فنی و عمران ناحیه ۵ اقدام به مرمت و بازسازی کف نهر در خیابان فرجام، فلکه دوم و سوم، بزرگراه شهیدباقری به متراژ ۳۷۰ متر کرد.

جعفری خاطر نشان کرد: با توجه به انجام طرح های عمرانی شاخص طرح مرمت پیاده رو و تعویض محور خیابان ۱۹۶ غربی، بزرگراه شهید باقری و فلکه سوم تهرانپارس نقشه برداری شد./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.