عمو قناد با برنامه ای جدید می آید

برنامه “جمعه به جمعه خونه به خونه” به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجید قناد با افزودن شخصیت‌های جدید عروسکی جذابیت بیشتری در بین مخاطبان پیدا کرده است.

به گزارش ممتازنیوز، ناصر آویژه کارگردان هنری “برنامه جمعه به جمعه خونه به خونه” در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه در تابستان وارد دور جدیدی از اجراهای خود شده و با آیتم‌های جدید محبوبیت بیشتری در بین مخاطبان خود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۰ ما یک تیم جوان داشتیم که حدود یک سال در کنار هم کار کردیم که تجربه خوبی هم بود و برای ایجاد تنوع بازیگران گروه را تغییر دادیم و حدود ۵ ماه است با گروه جدید کار می‌کنیم.

آویژه افزود: در این دور اجراها با بازیگران تصمیم گرفته‌ایم که به بازیگران شخصیت و هویت دهیم و شخصیت‌های نمایش مثل ۱ قول و ۲ قول و قلی را در آیتم‌های مختلف بیاوریم، برای آن ها محله‌ای هم انتخاب کرده‌ایم به نام قناد محله تا کودک ارتباط بهتری با شخصیت‌ها برقرار کند.

آویژه تاکید کرد: بیشتر سعی ما بر آموزش مهارت‌های زندگی است و با آوردن داستان‌های قدیمی و جدیدی سعی بر آموزش کودک داریم و تلاش کرده‌ایم بخش طنز کار آسیبی به قسمت‌های آموزشی وارد نکند.

کارگردان هنری برنامه “جمعه به جمعه” افزود: از هفته آینده با عروسک‌های جدید آیتم‌های متنوع‌تری نمایش خواهیم داد و به آیتم‌های قدیمی خود اضافه می‌کنیم.

آویژه در خصوص بازگشت سیروس همتی به جمع بازیگران این برنامه گفت:‌ آقای همتی عضوی از گروه ما محسوب می‌شود و تنها به دلیل بازی در فیلم “خداحافظ بچه” از جمع ما جدا شد و اتفاقا بازی خوبی هم در این فیلم به نمایش گذاشت که من بسیار خوشحالم اما به احتمال زیاد دوباره به جمع ما بازخواهد گشت.

آویژه با بیان رضایت کودکان از برنامه خاطرنشان کرد: این برنامه توانسته ارتباط خوبی با مخاطب خود برقرار کند و کودک را با نمایش‌ها، آیتم‌ها و شعر‌های خود همراه کند.

آویژه تصریح کرد:‌ تا به امروز سعی در هماهنگی گروه داشتیم و بیشتر شعرها به صورت جمعی خوانده می‌شد؛ اما در ادامه با افزودن تک خوانی‌های بازیگران تنوع و جذابیت بیشتری ایجاد می‌کنم و تا هر روز تازگی بیشتری برای مخاطب داشته باشیم.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.