عنوان برتر در پنجمین جشنواره ملی حرکت

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

جشنواره ملی حرکت بستری مناسب جهت نمایش استعداد های دانشجویان کشور است و در این جشنواره دانشگاه علمی کاربردی موفق به کسب عنوان برتر شد.

دکتر فیض معاونت فرهنگی و خدمات اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار  صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  جشنواره ملی حرکت عرصه مناسبی جهت نمایش استعداد ها و توانمندی های ارزشمند دانشجویان ایران بوده است و در این شرایط که دشمنان با زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی سعی در تضعیف و تحریم همه جانبه ایرانیان دارند تکیه بر پتانسیل های دانشگاهی راهکاری مناسب جهت مقابله با دشمنان است.

وی گفت: دانشجویان علمی کاربردی در چند سال اخیر حضوری چشم گیر در جشنواره ملی حرکت داشته اند و امسال نیز با برنامه ریزی های دراز مدت و حمایت از دانشجویان توانسته اند بیش از ۲۵۰ اثر کاربردی را در این جشنواره ارائه نمایند.

وی تصریح نمود: آثار ابتدا در واحد های استانی بررسی و سپس با داوری اساتید مجرب منتخب گردید و از ۲۰ اثر در نهایت تقدیر به عمل آمد.

وی خاطر نشان نمود: کسب ۵ عنوان برگزیده و اختصاصی بزرگترین غرفه جشنواره ملی حرکت توسط این دانشگاه نیز جایگاه ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی را در نظام مهارتی نشان می دهد./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.