عکاسی مخفیانه از دختــران در تــورهای مختلط گردشگرى در ایـــران !

فردی که با طراحی صفحه ای در شبکه های اجتماعی اقدام به برگزاری تورهای مختلط و غیر اخلاقی می کرد، با تلاش پلیس فتا دستگیر شد.

 

سرهنگ قاسملو رئیس پلیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در این باره اظهار داشت: در پی گشت زنی های پی در پی پلیس فتا در فضای مجازی و بررسی صفحات موجود در شبکه های اجتماعی و همچنین تماس های مکرر شهروندان  تبریزی مبنی بر فعالیت غیر مجاز شرکت مسافرتی در این استان و برگزاری تورهای مختلط دختر و پسر در مکان های مختلف ، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
وی ادامه داد: با اقدامات پلیسی و تخصصی، این پلیس توانست مدیر تور که خود صاحب صفحه مذکور در شبکه اجتماعی بود را در حین برگزاری این تور شناسایی و دستگیر کند. همچنین تعداد زیادی وسایل غیر اخلاقی و غیر مجاز همراه این گروه کشف شد. متهم پس از دستگیری به جرم اعتراف کرد .
این مقام انتظامی افزود: در بین این گروه فرد عکاسی که تعداد زیادی عکس های گرفته شده از دختران در تورهای مختلف را در صفحه های اجتماعی منتشر می کرد نیز دستگیر و به اتهامات وارده اعتراف کرد.
رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی به هموطنان هشدار داد: فریب تبلیغات آژانس هایی که فقط در فضای مجازی اقدام به ثبت نام تورهای گردشگری می کنند، را نخورید .
 در بسیاری از پرونده های بررسی شده توسط این پلیس، هدف از برگزاری تورها در شبکه های اجتماعی فریب و انتشار عکس های خصوصی گردشگران در فضای مجازی است و پلیس در برخورد با چنین پرونده هایی که اقدام به هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی افراد در فضای مجازی می کند، طبق قانون برخورد قاطع می کند.

منبع: خبرگزارى مهر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.