عکسهای دست ندادن کرم زاده با کیت میلتون در پارا المپیک

دسته بندی : عکس، عکسهای خبری

به گزارش انتخاب ؛ مهرداد کرم زاده ورزشکار ایرانی حاضر در پارالمپیک لندن هنگام دریافت جایزه خود در رشته پرتاب دیسک از دست دادن با عروس ملکه انگلیس خودداری کرد.

www.ebhamlinks.com | عکسهای دست ندادن کرم زاده با کیت میلتون در پارا المپیک

روزنامه “سان” نوشت: کرم زاده هنگام دریافت جایزه دستانش را رو به پشت برد تا خانم کیت میدلتون تنها به آویزان کردن مدال به گردن این ورزشکار بسنده کند.

www.ebhamlinks.com | عکسهای دست ندادن کرم زاده با کیت میلتون در پارا المپیک

سان نوشته است که «در فرهنگ انگلیسی ، رد کردن دست خانواده سلطنتی بی احترامی به کشور به حساب می آید»

روزنامه “دیلی اکسپرس” در این زمینه نوشته است دست ندادن کرم زاده با خانم میدلتون به دلیل تفاوت فرهنگی میان دو کشور است زیرا در ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی دست دادن زن و مرد نامحرم جایز نیست.

این روزنامه افزود هیئت ورزشی ایرانی به مقامات پارالمپیک گفته اند اگر مدال ها توسط یک مرد توزیع می شد ، کرم زاده هیچ مشکلی برای دست دادن با وی نداشته است.

www.ebhamlinks.com | عکسهای دست ندادن کرم زاده با کیت میلتون در پارا المپیک

دیلی اکسپرس به نقل از سخنگوی کاخ سلطنتی انگلیس گفته است بسیاری از ورزشکاران کشورهای اسلامی به دلایل دینی و فرهنگی از دست دادن با زنان غریبه خودداری می کنند.

روزنامه های انگلیسی ‘گاردین’، ‘تلگراف’ و ‘اکسپرس’ نیز با اشاره به اینکه مهرداد کرم زاده توانست نشان نقره رقابت های پارالمپیک را در پرتاب دیسک کلاس F42 به دست آورد، نوشتند: وی هنگام دریافت نشان خود از دوشس کمبریج (کاترین میدلتون، همسر شاهزاده ویلیام) شامگاه یکشنبه در استادیوم المپیک لندن به دلایل فرهنگی با وی دست نداد.

مطالب مشابه:

نویسنده: ابهام     شهریور ۱۴م,

بدون نظر


سرگرمی,خبری,دانلود,دانلود آهنگ,دانلود موزیک,دانلود فیلم,فیلم ایرانی,دانلود سریال,عکسهای جدید,عکسهای بازیگران,سایت خبری,دانلود کلیپ,یارانه ها,واریز یارانه ها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.