عکس‌های فیلم جدید نیکول کیدمن

به گزارش خبرآنلاین، فیلم را اولیویه دان کارگردان فیلم «زندگی به رنگ صورتی» می‌سازد.

داستان فیلم «گریس از موناکو» بین دسامبر ۱۹۶۱ تا نوامبر ۱۹۶۲ را در بر می‌گیرد، زمانی که کلی دو فرزند دارد و شش سال است از دنیای سینما فاصله گرفته و همسر حکمران موناکو (با بازی تیم راث) است. شارل دوگل رهبر فرانسه شش ماه به همسرش پرنس رنیه سوم فرصت داده قوانین مالیاتی موناکو را از نو تعریف کند و اینجاست که نقش او برجسته می‌شود.
 


نیکول کیدمن در پشت صحنه «گریس از موناکو»

 

فیلم جدید نیکول کیدمن درواقع نگاهی به وضعیت سیاسی و سینمای آن دوران است. در فیلم بازیگران مطرح دیگری چون پاز وگا، پارکر پوسی، فرانک لانجلا و میلو ونتی‌میگلیا بازی می‌کنند.

فیلمبرداری «گریس از موناکو» در پاریس در جریان است و قرار است سال ۲۰۲۴ روی پرده برد.

 


نیکول کیدمن در پشت صحنه «گریس از موناکو»

 

گریس کلی که کیدمن نقش او را در فیلم بازی می‌کند، با بازی در فیلم‌های «پنجره عقبی»، «دستگیر کردن دزد» و «ام را برای قتل بگیر» هر سه ساخته آلفرد هیچکاک به شهرت رسید.

«نیمروز»، «موگامبو» و «دختر روستایی» از دیگر فیلم‌های این بازیگر هستند. او برای «دختر روستایی» برنده اسکار بازیگر نقش اول زن شد. کلی پس از ازدواج از دنیای سینما کناره گرفت و سال ۱۹۸۲ در یک سانحه رانندگی در مونته کارلو درگذشت.

 


گریس کلی

 

کیدمن که چندی پیش در فیلم تلویزیونی «همینگوی و گلهورن» نقش گلهورن، محبوبه ارنست همینگوی را بازی می‌کرد، پیشتر برای بازی در نقش ویرجینا وولف در «ساعت‌ها» برنده اسکار بازیگری شده و با بازی در نقش چهره‌های واقعی ناآشنا نیست.

 

عکس: ایندی‌وایر
 

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.