عکس جدید صدف طاهریان در کنار زنان محجبه ترکیه

به گزارش سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز،

عکس جدید صدف طاهریان در کنار زنان محجبه ترکیه

عکس جدید صدف طاهریان در کنار زنان محجبه ترکیه

صدف طاهریان چند ماه پیش برای بازی در یک سریال مربوط یه شبکه جم از ایران خارج شد و البته در آنجا کشف حجاب کرد.قبل از او چکامه چمن ماه نیز به همین قصد به ترکیه رفته و کشف حجاب کرده بود اما وضعیت و نوع عکس های صدف طاهریان نسبت به چمن ماه خیلی بدتر بود.به نحوی بود که انتشار عکسهایش برای رسانه های ایرانی بسیار مشکل بود و آنان مجبور بودند با کمک از تکنیک فتوشاپ برخی عکسهایش را منتشر کنند.

صدف طاهریان اما در تازه ترین پست اینستاگرامش عکسی از خودش قرار داده که باید گفت نسبت به سایر تصاویری که در این مدت منتشر کرده بهتر و قابل انتشار است.

عکس جدید صدف طاهریان در کنار زنان محجبه ترکیه

او در این عکس در رستورانی در استانبول دیده می شود. نکته جالب اینجاست که در فاصله چند متری او بانوان محجبه ترکیه ای نشسته اند.

نگاه هوس آلود گریمور مرد به بدن صدف طاهریان + عکس

بعد از صدف طاهریان بازیگر مرد ایرانی هم به جم پیوست + عکس

تهیه کننده سینما میگوید صدف طاهریان غلط کرده + عکس

افشاگری صدف طاهریان از رابطه های جنسی در سینما

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳۰نظر ثبت شده
  1. سجاد:

    خوشگله لامصب

  2. علیـــــــــــــــرضا:

    واقعا برای صدف طاهریان متاسفم

  3. دوست:

    اشتباه نکن.کسی کشف عیب نکرده .عیبش راخودش جار زده اونم توی دنیا!!!!ضمنا منظورازحقوق بشرچیه!؟؟آیاکسی که با لخت گشتن حق خانواده دیگران راضایع میکنه حقوق بشرراضایع نکرده؟؟؟!!!باچندسطر نوشتن نمیشه مطلب ادا کرد من فقط میدونم بالخت گشتن خانواده پابرجانمیمونه..استحکام خانواده ایرانی کجا وغربی کجا..استحکام خانواده دیندار کجا وبی دین کجا..اکثریت خانواده های دیندار پایدارتر از بی دینان وبولهوسها هستند..بازهم میگم اینها مطالبی هستند که کتابها بایدنوشت تا رفع ابهام شودباچندسطرمطلب ادانمیشه..

  4. بیتا:

    من قصد توهین ندارم و به نظره همه احترام میزارم اما همون خدایی ک توو قرانش راجه به حجاب میگه میگه عیب مردم رو جار نزنید.چون حجاب یه ایتم ظااهری هست همه رووش قفل کردن اگر نه این همه گناهه دیگه لطفا نظراتتونو به هم تحمیل نکنید با توهین به صدف حجاب اوون درست نمیشه ….

  5. Faezeh:

    هموطنای گل من چرا به هم بد و بیراه میگین؟
    به خدا اینجوری خودتونو پایین میارین
    مهربون باشین باهم:)

    • پهلوان:

      صدف طاهریان تسلیت میگم

  6. سارا:

    سارا می‌گه:

    هرجه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک!!!!!
    بهتره قضاوت نکنیم…بهتره غیبت نکنیم… شاید هر یک از ما هم در شرایط او بودیم چنین می کردیم…وقتی هویت انسانی یک فرد گم و یا نابود شود او به دنبال هویتی جعلی و ساختگی خواهد رفت…
    خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

    • جلال:

      ادمهای غرب زده ی چندش اور که براشون قضاوتی هم نمیمونه . میشه یقین

      • سامان:

        خداییش خدایشش اینها عقل هم دارند ؟

  7. یک انسان:

    یک انسان با رعایت کردن حقوق بشری شناخته میشه نه روسری سر اهای شماهایی دم از حجاب میزنید خودتون اگر باش بیفته شناگر خوبی هسین شما ها فقط در حد امر به معروف و نهی از منکرید بیشتر از این حق دخالت نداری شماها هنر دارین برین فک و فامیل های خودتون درس کنید به جای اینکه ادعاتون بشه کتاب قران رو چند دور خوندین برین چند تا کتاب بخونین تا یاد بگیرین چجوری زندگی کنین کسی که نتونه تو این دنیا به درستی زندگی کنه اون دنیاشو هم نداره..همین شماها هستین که باعث شدین وضع جامعه ما اینجوری باشه…..

    • کسی با بی حجابی و بدحجابی حقوق بشر رو رعایت نمیکنه ارزشی هم نداره .:

      افرادی ادعای عفاف کرده و با تعابیری، مثل «من قلب پاک دارم، خدا با قلب‌ها کار دارد»، خود را سرگرم می‌کنند؛ چنین انسان‎هایی باید در قاموس اندیشه‌ی خود این نکته‌ی اساسی را بنگارند که درون پاک، بیرونی پاک می‌پروراند و هرگز قلب پاک، موجب بارور شدن میوه‌ی ناپاکِ بی‌حجابی نخواهد شد.
      [۱۵]
      وَ الْبَلَدُ الطَّیِّبُ یَخْرُجُ نَباتُهُ بِإِذْنِ رَبِّهِ وَ الَّذِی خَبُثَ لا یَخْرُجُ إِلاَّ نَکِداًً؛[۱۶] زمین پاک نیکو گیاهش به اذان خدا نیکو برآید و زمین خشن ناپاک بیرون نیاورد، جز گیاه اندک و کم ثمر.

  8. مرتضی:

    واقعا دلیل کار امثال طاهریان و گلشیفته و…چی میتونه باشه؟چیزی جز بی فرهنگی و عقده نمیتونه باشه.چون اینها فرهنگ داشتن را به عریانی میدونن.اگه اینطوره پس حیووناخیلی بافرهنگ هستن(بخصوص خوک).
    واقعا ما آدما داریم به کدوم سمت میریم؟خدا عاقبت هممونو بخیر کنه.اولئک کالانعام بل هم اضل…

    • تهاجمات فرهنگی کاملا مغزها رو رسوا میکنه . زرنگ رو از خنگ تشخیص میده .:

      طاهریان واقعا بهت تسلیت میگم خودباختگی و غرب زدگی و ساده مغزی و عقب موندگیت رو .
      تهاجمات فرهنگی کاملا مغزها رو رسوا میکنه .
      مرگ بر اول امریکا بعد فریب خورده های بدحجاب و بی حجاب ساده مغز .
      والا به قول مردم قرار نیست همه زرنگ باشند وگرنه همه فیلسوف میشدن .

  9. علی:

    سلام به نظرم هرکی هم حجاب داشته باشه نمیشه گفت مسلمونه و کلا اسلام به رفتار و کردار ماهم بر میگرده نه اسم .خیلی از ما هااسم مسلمونی رو یدک میکشیم ولی افسوس … .ما خودمون هم مشکل کم نداریم و تحقیقی حرف نمیزنیم و رفتار و گفتارمون بر اساس احساساته .

    • حامد:

      جواب به علی : نشانه ی مسلمان بودن عمله و عمل حجابه نمازه و روزه است و انسانیت و ظلم نکردن . اسلام کامله ولو اینکه ما بخواییم به نفع خودمون بعضی جاهاش رو برش بزنیم و فاکتور بگیریم .
      اتفاقا بزرگترین نشانه ی اسلام همین حجابه . چون حجاب حق الله و حق الناسه ولی نماز و روزه حق الله .

    • امین:

      حجاب در کل ابزار ایمان و مسلمونیه

  10. فرزاد:

    به شما چه کاسه داغ تر از اش شدین

    • ارشیا چغک:

      مگه میشه مسائل اجتماعی به ما ربط نداشته باشه احمق بزدل غرب زده

      • ...:

        عرب سوسمار خور

    • پریسا:

      آقا فرزاد ما کاسه داغ تر از آش نمیشیم…ایشون یه ایرانین و شااااااااید یک مسلمون که الیته فک نکنم و با این رفتار باعث بددررفتن اسم مسلمون و ایرانیه
      که شاید برای شما مهم نباشه ولی برای کسایی که قدر کار بزرگ شهیدای این خاک رو میدونن و کشورشون براشون مهمه نمیتونه بی اهمیت باشه پس لطفا فکر کنید بعد نظر بدین آقای مثلاااااااااااا ایرانی

  11. ارش:

    چندی پیش تصویر لاک پشتی رو دوستان ارسال کردندکه رفته بود تو لاک خودش و سوال شده بود میدونی چرا لاک پشت عمر طولانی داره؟؟
    به خاطر اینکه همیشه سرش تو لاک خودشه حالا حکایت دوستانه

  12. نیما:

    خاک بر سر عقب مونده ی صدف طاهریان ..
    جواب به با کلاس : کب به شماها حق توهین کردن به بقیه رو داده؟؟؟ نکنه خدا به شما حق امتیاز داده که به بقیه توهین کنین؟؟؟ بهتره جای روی ادب و فرهنگ نزاکتت کار کنی تا بخوای راجع به حجاب نظر بدی…. این همه ادم ارزشمند و مشاهیر بدون حجاب هستن… اونوقت اونا منتظرن آدم با سوادی مثل تو که هنوز طرز مودبانه حرف زدن رو یاد نگرفته بیاد راجع بهشون نظر بده… جای توهین به بقیه برو یه بیل بگیر دستت لا اقل مفید تر از توهین کردن به بقیه هست

  13. سحر:

    اخه چرا…؟؟؟؟با بی حجابی کاری از پیش نمیبرن ک خب ک چی لخت شی مردا ببین ک چی بشه
    بس کنید تو رو خدا کم بازیچه دست مردا شین اونا از بی حجابا خوششون نمیاد اینجوی بدتر بازیچه و مایه سرگرمی مرذدا میشین متاسفم..

  14. سارا:

    عکسش چه موردی داره؟؟؟؟
    لباسشم که پوشیدس بدبخت،شما کارو زندگی ندارین گیر میدین به خانوما؟؟؟چرا مردا روسری سرشون نمیکنن؟؟؟!!!

    • ارش:

      نظرات شخصی دوستان بر پایه احساسات شخصی و فرهنگی خودشون مطرح میشه و با فحاشی به ایشون توسط افراد عیر منطقی به شان و شخصیت ایشون توهین که نمیشه بر عکس باعث احترام میشه. از نگاه حقوقی افراد در زندگی خصوصی خودشون ازادند پس با حجابی و بی حجابی ایشون به هیچ شخصی ارتباط نداره و قانون این اجازه رو به افراد نداده که در امور شخصی دیگران تصمیم گیری کنیم . لذا تا جایی مه منشا فساد و اشاعه فساد نشه . بقیه صحبتها جنبه حسادت داره و مایه ابتذال فکری و اخلاقی دوستانی است که به زیبایی ایشون حسد میورزند. سوال بنده این است ایا خیل مسافرانی که وارد کشور ترکیه میشوند و بی حجاب هستن چطور مورد انتقاد دوستان منتقد نیستند در حالیکه ایشون رو نئرد انتقاد قرار میدید. صحبتی است بی پایه و احمقانه .

      • سامان:

        مردم باکلاس محجبه ی کاملند این گوسفند بی کلاس بدحجاب بعد بی حجاب

      • این تازه اول مصیبت این خودفروختگان گشنه است .:

        این تازه اول مصیبت این خودفروختگان گشنه است .

        • بدحجاب ها 4 گروه هستند:

          چهار نوع بد حجابی داریم، آن را اینگونه برشمرد که یک گروه زنان خیابانی هستند.
          گروه دوم مانکن‌ها هستند که سازمان یافته از صهوینیست پول دریافت می‌کنند تا از صبح تا شب با نوع خاصی از پوشش در خیابان‌ها بگردند
          و گروه سوم کسانی هستند که بر اثر مال حرام و خانواده ی بی ریشه و ناسالم به این درد مبتلا شدند.
          چهارم بخش زیادی از زنان بدحجاب در جامعه هستند که از روی ساده لوحی و غفلت و ندانستن درست مطلب و غرب زدگی در این وضعیت به سر می‌برند .

    • پریسا:

      عزیزم هر وقت به شما گیر دادن حرف بزن افتااااااااااد؟
      امثال تو ارزش ندارن کسی دربارشون نظر بده

    • ..:

      حرفت کاملا درسته..عقده دارن دیگه.خودشون بغدادشون خرابه..فقط بلدن گیر بدن به این و اون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.