غبار روبی مساجد در شهرستان دامغان

فروردین ۱۴۰۳

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تمامی مساجد شهرستان دامغان غبارروبی شد.

جحت الاسلام مصطفی تقوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و دهه نکوداشت مساجد گفت: ۱۵۰ مسجد شهرستان دامغان با همکاری هیئت امناء و مردم غبار روبی و عطر افشانی شد. 

تقوی شستشو فرشها ، نظافت سرویس های بهداشتی، گرد گیری کتب ادعیه و قرآن ها، راه اندازی سیستم های خنک کننده و تعویض مهرهای شکسته از جمله فعالیت های انجام شده در طرح غبار روبی مساجد در شهرستان دامغان بر شمرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با بیان اینکه با هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده برای ماه مبارک رمضان امسال ۱۰۰ جلد قرآن مجید جهت استفاده  مومنین روزه دار در بین مساجد توزیع می گردد گفت: امیدواریم بتوانیم تا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تامین اعتبار لازم تعداد قرآن مجید جهت اهداء به مساجد را افزایش دهیم.
تقوی نقش جوانان و نوجوانان را در احیای سنت حسنه و با ارزش غبار روبی مسجد بسیار ضروری خواند و افزود: خوشبختانه در غبار روبی مساجد حضور جوانان بیشتر بوده و آنان با اشتیاق بیشتری به نظافت مساجد پراختند.
وی همچنین به بهره مندی مومنان از تلاوت قرآن مجید در ماه پر خیر  برکت رمضان اشاره کرد و گفت: دعا و مناجات ویژه درایام لیالی قدر با حضور با شکوه مردم در تمام مساجد دامغان برگزار می گردد.
تقوی افزود: شهرستان دامغان دارای ۱۸۹ مسجد است که از این تعداد ۴۷ مسجد شهری و ۱۴۲ مسجد دیگر روستایی است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.