غرب فرهنگ اسلام را نشانه رفته است

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: دستگیری کارگردان فیلم موهن کافی نیست بلکه باید او را محاکمه و مجازات کنند.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اهانت آمریکا و رژیم صهیونیستی به پیامبر اسلام(ص) نشان از ضعف و درماندگی آنان در برابر اسلام است، گفت: غرب با ساخت فیلم موهن علیه پیامبر نور و رحمت فرهنگ اسلام را نشانه رفته چراکه کلیه راه‌ها را برای ضربه زدن به اسلام انجام داده اما نتیجه‌ای نگرفته لذا مستکبران با انواع حربه‌های مختلف به‌دنبال رسیدن به مقاصد شیطانی خود هستند.

وی تصریح کرد: آمریکا با ساخت فیلم موهن بار دیگر خوی جهان‌خوارگی خود را به جهانیان ثابت کرد لذا کشورهای مسلمانان باید علیه این کشور در سازمان ملل متحد قطعنامه صادر تا ایادی استکبار دیگر جرات اهانت به تقدسات مسلمانان را نداشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: دستگیری کارگردان فیلم موهن علیه پیامبر اسلام(ص) سرپوشی از طرف دولتمردان آمریکا بر اقدام ننگین‌بار خود مبنی بر اجازه ساخت این فیلم بوده لذا برای صحت اقدام آنها باید منتظر بمانیم که آیا او را محاکمه و مجازات می‌کنند یا به بهانه آزادی بیان او را رها می‌کنند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.