غرب نمی‌خواهد دست از اتهامات واهی خود علیه ایران بردارد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غرب با متهم کردن کشورمان به داشتن سلاح هسته‌ای می‌خواهد جلوی فعالیت‌های صلح‌آمیز کشورمان را بگیرد اما ایران بارها به‌طور شفاف اعلام کرده که به‌دنبال ساخت سلاح اتمی نیست اما طرف مقابل دست از بهانه‌های واهی خود برنمی‌دارد.

عوض حیدرپور شهرضا نماینده مردم شهرضا، سمیرم، سفلی و منظریه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: ایران می‌خواهد پرونده هسته‌ای را در قسمت اداری با آژانس و گروه ۱+۵ حل و فصل کند تا پرونده هسته‌ای کشورمان از شورای امنیت خارج شود.  
 
وی تصریح کرد: بهانه‌ غربی‌ها برای برخورد با ایران به‌خاطر پیروزی انقلاب اسلامی بوده چرا که این امر باعث پایان سیطره آنها در ایران و خاورمیانه شده است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت:‌ در سال‌های گذشته وقوع بیداری اسلامی، باتلاق عراق و شکست در سوریه باعث شده که آمریکا کلیه پایگا‌ه‌های خود را در منطقه از دست‌رفته ببیند.
 
حیدرپور ادامه داد: غرب با متهم کردن کشورمان به داشتن سلاح هسته‌ای می‌خواهد جلوی فعالیت‌های صلح‌آمیز کشورمان را بگیرد اما ایران بارها به‌طور شفاف اعلام کرده که به‌دنبال ساخت سلاح نیست اما طرف مقابل دست از بهانه‌های واهی خود برنمی‌دارد.  
 
نماینده مردم شهرضا، سمیرم، سفلی و منظریه در پایان خاطرنشان کرد: غربی‌ها پس از مذاکرات ژنو ۳ اعلام کردند که هیچ توافقی صورت نگرفته و علت کارشکنی‌های آنها در مذاکرات کارشناسی این است که نمی‌خواهند دست از بهانه‌های خود بردارند تا ایران بتواند براساس مفاد NPT به فعالیت‌های هسته‌ای خود ادامه دهد.  
 
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.