غرضی با شعار “تشکیل دولت ضد تورم” ثبت نام کرد

ایران > انتخابات– ممتازنیوز: محمدرضا غرضی وزیر نفت دولت موسوی و پست و تلگراف هاشمی در سومین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به محل ستاد انتخابات کشور آمد.

به گزارش مهر، محمدرضا غرضی ضمن ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شعار انتخاباتی خود را «تشکیل دولت ضد تورم» اعلام کرد.

وی در مورد سبب کاندیداتوریش گفت: ما نسلی هستیم که انقلاب کردیم، جنگیدیم و سازندگی کردیم و آراء ۹۸٫۲ درصدی مردم به انقلاب را دریافت کردیم، اما بعد از آن دولت هایی که آمدند و خدمتگزاری کردند با گرفتاری‌هایی مواجه شدیم که به تدریج از میزان مشارکت مردم کم شد.

غرضی با بیان اینکه من سعی کردم از متن مردم بیایم، اظهار داشت: بزرگترین مسئله ما امروز تورم است، ظرف ۳۲ سال اخیر ۵۰۰ بار قیمت ارز تغییر کرده و از ۷۰ تومان به سه هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است و تحلیل اجتماعی این قضیه این است که دولت ها دستشان در جیب فقرا بوده و اموال به نفع اغنیا مصادره شده است.

وزیر پست و تلگراف دولت سازندگی افزود: ذهنیت من این است که باید به سراغ دولتی برویم که متعهد شود دولتی ضد تورم است.

وی هزینه بیش از درآمد دولت را عامل اصلی تورم نام برد و تصریح کرد: مردم نباید اجازه دهند دولتی بیش از درآمدش هزینه کند و این باید یک نیاز عمومی در جامعه باشد تا دولتی ضد تورم تشکیل شود.

غرضی خطاب به مردم ایران گفت: از همه اعضای جامعه دعوت می کنم که شرطشان برای انتخابات رئیس جمهور این باشد که دولتی ضد تورم باشد و بیش از درآمدهایش هزینه نکند و من این مسئولیت را می توانم بپذیرم که دولتی ضد تورم تشکیل دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هاشمی برای ثبت نام می آید؟، گفت: من اطلاعی ندارم.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.