«غرق مصنوعی»؛ روش محقق آمریکایی برای تحقیق درباره «تجربه مرگ موقت»

«غرق مصنوعی»؛ روش محقق آمریکایی برای تحقیق درباره «تجربه مرگ موقت»

یک محقق آمریکایی برای انجام تحقیقات خود درباره «تجربه مرگ موقت» بارها از شکنجه دختر ۱۱ ساله خود با روش غرق مصنوعی استفاده کرده است.

به گزارش فارس به نقل از “هافینگتون پست”، “ملوین مورس”، یک پزشک متخصص اطفال که به عنوان محقق برجسته آمریکایی در زمینه «تجربه مرگ موقت» شناخته می‌شود، با استفاده از شکنجه غرق مصنوعی سعی داشته تا تحقیقات خود در این زمینه را روی دختر بچه خود انجام دهد.

بنا براین گزارش، مورس دختر ۱۱ ساله خود را در مقابل چشمان همسرش “پائولین” شکنجه کرده است.

مقامات جرج‌تاون در ایالت دلآور، مورس و همسرش را روز دوشنبه در خانه شان دستگیر کردند.

 

ملوین و پائولا مورس پدر و مادری که دختر ۱۱ ساله خود را با استفاده از غرق مصنوعی شکنجه کردند

 

این پزشک جانی آمریکایی در تاریخ ۱۲ ژوئیه (حدود یک ماه پیش) نیز به علت حمله به دختر بچه اش و آزار وی دستگیر شده بود اما با یک وثیقه ۷۵۰ دلاری آزاد شد.

بازپرسان این پرونده اعلام کردند، پس از این اتفاق مرکز حمایت از کودکان در جرج‌تاون در تاریخ ۶ آگوست (سه روز پیش) این دختر بچه را برای پرسیدن چند سوال به این مرکز دعوت می کنند که در سوالاتی که از وی پرسیده می‌شود، مشخص می‌شود که به مدت دو سال از ماه مه سال ۲۰۰۹ دست کم ۴ مرتبه این دختر بچه توسط پدرش شکنجه شده است؛ شکنجه ای که با مطرح شدن توضیحات دقیقتر مشخص شد غرق مصنوعی بوده است.

در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که مادر این دختر بچه نیز از این شکنجه مطلع بوده و هیچ اقدامی برای مهار همسرش صورت نداده است.

پلیس جرج تاون اعلام کرد: این دختر ۱۱ ساله به همراه خواهر ۵ ساله اش به مرکز مراقبت‌های خانواده انتقال داده شده‌اند.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.