غفاری:تدوین “استرداد” پایان هفته تمام می شود/”استرداد” برای جشنواره فجر آماده می شود

فیلم سینمایی “استرداد” با پایان یافتن مراحل تدوینش تا آخر این هفته، برای جشنواره سی و یکم فیلم فجر در حال آماده شدن است.

علی غفاری کارگردان فیلم سینمایی “استرداد” در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: تمام تلاش خود را برای رساندن “استرداد” به جشنواره سی و یکم فیلم فجر می کنیم و هم اکنون نیز این فیلم با به سر بردن در مراحل پایانی تدوین تا آخر هفته تدوینش کامل می گردد.

وی افزود: فیلم سینمایی “استرداد” و کل کار برای من رضایت بخش بود و این فیلم با یک نگاه تازه به تاریخ معاصر از یک سوژه بلکه و خاص بهره مند است که از لحاظ اجرایی نیز در چند شاخه از جمله فیلم برداری و طراحی صحنه موفق عمل کرده است.

گفتنی است، این فیلم ماجرای پرداخت غرامت به ایران را به تصویر می کشد و با موضوع جنگ جهانی و حضور متحدین و متفقین در ایران و روسیه جلوی دوربین رفته است.

شایان ذکر است، محسن علی اکبری “تهیه کننده”، محمود کلاری “مدیر فیلم برداری”، ایرج رامین فر “طراح صحنه و لباس”، حسن زاهدی “مدیر صدابرداری” و حمید فرخ نژاد، فرهاد قائمیان، پوریا پور سرخ و الیسا کاچر و… به عنوان بازیگران این اثر فعالیت دارند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.