غلامی: تا حالا ۶ بار به استقلال گل زدم/ با تیم ملی روبرو می‌شویم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – محمد غلامی مهاجم سپاهان که سابقه ۶بار گلزنی به استقلال را دارد امیدوار است که دوباره دروازه این تیم را باز کند.

به گزارش ممتاز؛غلامی ابتدا در خصوص دیدار حساس تیمش با استقلال گفت:« این بازی همیشه جذاب بوده و معتقدم ۵شنبه روز سختی مقابل تیم امیرخان خواهیم داشت. بازیکنان فیکس و ذخیره استقلال در تیم ملی حضور دارند و بهترین‌های ایران در این تیم بازی می‌کنند. در واقع ما با تیم ملی بازی داریم. با این حال گرفتن ۳ امتیاز این مسابقه این امکان را به ما می‌دهد که به استقلال برسیم و فاصله خود را با صدرجدول کمتر کنیم.»

غلامی در پاسخ به این سوال که قبول داری سپاهان امسال با آن تیم پرقدرت همیشگی فاصله دارد افزود:« حرف شما را تا حدودی قبول دارم و ما مثل پارسال نیستیم. البته رفتن مجتبی و مصدومیت نویدکیا و سوکای بسیار به سپاهان ضربه زد. من قبل از آغاز فصل هم گفتم که ای کاش محمدرضا خلعتبری در تیم ما بود و اگر او برای سپاهان بازی می‌کرد شاید الان صدرنشین بودیم. با این حال امیدوارم شرایط سپاهان با بازگشت نویدکیا و سوکای درست شود.»
غلامی در مورد سابقه گلزنی‌اش به استقلال خاطرنشان کرد:« من تا حالا ۶بار به استقلال گل زدم و در این بازی هم دوست دارم گل بزنم و تمام تلاشم را برای موفقیت سپاهان انجام خواهم داد. از هواداران تیم هم می‌خواهم که ما را حمایت کنند و امیدوارم امسال دل آنها را شاد کنیم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.