غلامی: قبول ندارم که سپاهان ضعیف شده / نه تنها محرم، بلکه همه بازیکنان سرحال نبودند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محمد غلامی مهاجم سپاهان معتقد است که این تیم بعد از گذشت ۴ هفته، نتایج بدی در لیگ برتر نگرفته است.

غلامی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین؛ در مورد اینکه بعضی ها معتقدند سپاهان ضعیف شده است می گوید: «من قبول ندارم که سپاهان ضعیف شده و پارسال هم تا هفته چهارم فکر می کنم که ۷ امتیاز گرفته بودیم. در دو هفته اول دو تیم مدعی را شکست دادیم و در هفته سوم هم با گسترش مساوی کردیم که یقه استقلال و تراکتور را گرفته بود. در هفته چهارم هم با اینکه بسیار خوب بازی نکردیم ولی می توانستیم امتیاز بگیریم.»
او ادامه می دهد: «درست است که تراکتور فرصت های بسیاری را از دست داد ولی ما هم موقعیت داشتیم و چند فرصت گلزنی توسط من، جباری و افشین ایجاد شد. من معتقدم تساوی در این مسابقه عادلانه بود و ما نباید شکست می خوردیم. این درست که باختیم ولی امسال تیم خوبی داریم و می توانیم در هفته های آینده این باخت را جبران کنیم.»
غلامی در مورد عملکرد جباری و اینکه بعضی معتقدند او هنوز توقعات را برآورده نکرده می گوید:«جباری در سه بازی اول بسیار خوب کار کرد و در بازی با سپاهان نه تنها مجتبی بلکه همه ما سرحال نبودیم و با روزهای خوب مان فاصله داشتیم.البته در بازی با گشترش که تیم جوانی است،فشار بسیاری به ما وارد شد که این موضوع در بازی با تراکتور تاثیرگذار بود.امیدوارم در بازی با فجر سپاسی این باخت را جبران کنیم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.