غول نود اینچی شارپ برنده جایزه CES 2013 شد

۲۸ آبان ، آی تی ایران – شارپ اعلام کرد که تلویزیون AQUOS نود اینچی این شرکت که در حال حاضر بزرگ‌ترین تلویزیون LED جهان است، از سوی CES Innovations 2013 برنده جایزه بهترین طراحی و مهندسی این نمایشگاه شده است.

این داوری که توسط هیاتی مشتمل بر طراحان، مهندس های و نمایندگان رسانه‌ها صورت می‌گیرد، هر ساله به بهترین طراحی و مهندسی در محصولات الکترونیکی اهدا می‌شود. برگزاری این جایزه که از سال ۱۹۷۶ تاکنون اعطا شده است، را اتحادیه CEA، اسپانسر بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی محصولات الکترونیکی جهان، مورد پشتیبانی قرار می‌دهد و مواردی چون کیفیت بالای مهندسی، زیبایی‌شناسی در طراحی، عملکرد و ارزش کاربری محصول، ویژگی‌های منحصر به فرد و برخورداری از مشخصه‌ای فراتر از مشخصات محصولات مشابه در بازار را در انتخاب خود مدنظر قرار می‌دهد.

این محصول برگزیده شارپ که LEDای شش فوتی است و تصاویر را با رزولوشن ۱۰۸۰p نمایش می‌دهد، در عین بزرگی کاملا ظریف و باریک بوده و ضخامتی برابر ۱۲٫۷ سانتی‌متر دارد و به‌راحتی قابل نصب بر دیوار می‌باشد.

تکنولوژی AquoMotion 240 در این محصول سبب شده تا محوشدگی تصویر در حین پخش تصاویر متحرک با سرعت بالا نظیر آنچه در فیلم‌های اکشن و تصاویر ورزشی می‌بینیم، کاملا برطرف شود و با قابلیت اتصال به شبکه‌های Wi-Fi و برخورداری از رابط کاربری SmartCentral امکان استفاده کاربران از طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها، از فیس‌بوک و توئیتر و نتفلیکس گرفته تا یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی فراهم آید. همچنین با نصب دوربین مخصوص این تلویزیون، امکان چت تصویری نیز با نرم‌افزارهایی نظیر اسکایپ وجود خواهد داشت.
IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.