غیبت قطعی دو بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در مصاف با کلمبیا

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از غیبت احتمالی مصطفی طیبی در دیدار مقابل کلمبیا در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند خبر داد.

به گزارش تفسیری ایسنا، علی صانعی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به مصدومیتی که در بازی مقابل پاناما برای بینی مصطفی طیبی پیش آمد، او شرایط همراهی تیم را ندارد و به احتمال فراوان در بازی مقابل کلمبیا به میدان نمی‌رود.

وی همچنین از احتمال غیبت مسعود دانشور در دیدار با کلمبیا خبر داد و به پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال گفت: علاوه بر این احتمالا مسعود دانشور را نیز به سبب آسیب دیدگی از ناحیه کمر به همراه نخواهیم داشت. در این بازی همچنین حمید احمدی به سبب محرومیت نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند.

با توجه به نتیجهی که در دیدارهای پایانی مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند رقم خورد، تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به مصاف کلمبیا می‌رود که در گروه ششم مسابقات عنوان دوم را به خود اختصاص داد.

بدین ترتیب تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت ۲۱ روز یکشنبه (به وقت محلی) در سالن نیمیبوتر شهر بانکوک به مصاف تیم کلمبیا می‌رود تا برای راهیابی به جمع هشت تیم برتر مسابقات با این تیم روبه رو شود


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.