غیبت ۳۰ دقیقه‌ای جباری و گل کوچک فرزندان رحمتی‌ها در تمرین استقلال

۳۱فروردین۱۳،

تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز (شنبه) در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد که با تاخیر ۳۰ دقیقه‌ای مجتبی جباری همراه بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای انجام تمرین امروز عصر خود از ساعت ۱۷ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی حاضر شدند و پس از ۳۰ دقیقه تمرین خود را از ساعت ۱۷:۳۰ رسما آغاز کردند.

در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی چند دقیقه با بازیکنان تیمش صحبت کرد و برنامه تمرین امروز را برایشان توضیح داد.

* تاخیر جباری و تمرین اختصاصی بیک‌زاده

مجتبی جباری هافبک استقلال با ۳۰ دقیقه تاخیر و از ساعت ۱۸ در محل تمرین حاضر شد و ابتدا کمی جدا از بازیکنان دوید و سپس به جمع آن‌ها اضافه شد.

هاشم بیک‌زاده هم که تا حدودی از مصدومیت رهایی پیدا کرده، به طور اختصاصی و زیر نظر فیزیوتراپ تیم تمرین می‌کرد. بیک‌زاده در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران از وضعیت پای مصدومش ابراز رضایت کرد و احتمال داد که از فردا یا دوشنبه بتواند در تمرین‌های گروهی شرکت کند.

* بازی دستگرمی

آبی‌پوشان در ادامه و پس از اینکه بدن‌های خود را گرم کردند در دو گروه جداگانه به تمرین آقاوسط و پرسینگ پرداختند و پس از آن با تشکیل دو تیم صورتی و نارنجی بازی دستگرمی را در دستور کار خود قرار دادند.

در طول تمرین آقاوسط مهدی رحمتی و سایر دروازه‌بانان استقلال زیر نظر مربی دروازه‌بان‌های استقلال تمرین می‌کردند.

* گل کوچک کودکان در حاشیه زمین

حدود ۵۰ تماشاگر با حضور در زمین شماره ۲ آزادی تمرین استقلال را تماشا می‌کردند. در گوشه‌ای از زمین فرزندان سید مهدی رحمتی و کیانوش رحمتی به بازی گل کوچک می‌پرداختند. این دو بازیکن کوچک به سوژه جالبی برای عکاسان تبدیل شده بودند تا جایی که یکی از عکاسان از پسر رحمتی خواست تا پس از گل زنی شادی کند تا از او عکس بگیرد. او هم برای این کار پیراهن خود را بالا زد و تصویر پدرش را که روی آن نقش بسته بود نشان داد.

در میانه‌های تمرین دو کودک که به همراه پدرشان به زمین آزادی آمده بودند به فرزندان بازیکنان استقلال پیوستند و به همراه آن‌ها گل کوچک بازی کردند.

* حاشیه

تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی در ورزشگاه آزادی انجام شد که بیش از نیمی از زمان تمرین باد شدیدی می‌وزید به صورتی که باد سبب آزار تماشاگران حاضر در تمرین شده بود.

حضور یک هوادار معلول در کنار زمین تمرین نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود.

همچنین میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال که نامزدی خود را برای عضویت در شورای شهر تهران اعلام کرده است،‌ دقایقی با خبرنگاران در این رابطه به شوخی و خنده پرداخت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.