فاز نخست تجهیز مدارس محدوده منطقه آزاد انزلی اجرا شد

فاز نخست تجهیز مدارس محدوده منطقه آزاد انزلی اجرا شد

مهر: سعید رحیمی اظهار داشت: در ادامه حمایت های سازمان آزاد تجاری – صنعتی انزلی در خصوص نوسازی و تجهیز مدارس محدوده منطقه، مرحله نخست طرح” با مهر تا مهر” ویژه تجهیز مدارس به وسایل کمک آموزشی در راستای دستیابی به استانداردهای آموزشی از سوی این سازمان در سطح ۲۳ مدرسه روستاهای محدوده منطقه به اجرا درآمد.

وی همچنین نقش زیرساختهای آموزشی را در نیل به توسعه پایدار بسیار حائز اهمیت ارزیابی کرد و افزود: طرح ” با مهر تا مهر” در راستای هوشمند سازی مدارس و با هدف برطرف ساختن کمبودهای سخت افزاری، نرم افزاری وآموزشی مدارس موجود در محدوده این منطقه اجرا و این سازمان در نظر دارد پس از انجام طرح های مطالعاتی و امکان سنجی با مشارکت آموزش و پرورش و بخش خصوصی نسبت به اجرای مراحل بعدی اقدام کند.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی در تبیین اهداف بهسازی فضای آموزشی مدارس گفت: گام نخست برای رسیدن به اهداف راهبردی طرح جامع منطقه آزاد انزلی استفاده از نیروی انسانی مجرب و متخصص است که دراین مسیر توانمندسازی از طریق آموزش از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی عنوان کرد: بهسازی فضای آموزشی مناسب برای ارتقای توانمندیها و بالفعل کردن استعدادهای دانش آموزان محدوده منطقه از راهبردهای استراتژیک این سازمان برای دستیابی به اهداف تعیین شده درجهت توسعه آموزشی و فرهنگی محدوده این منطقه است.

رحیمی یادآورشد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید فاز نخست طرح تجهیز مدارس محدوده منطقه آزاد انزلی از محل اعتبارات سازمان توسط معاونت فرهنگی،اجتماعی و گردشگری در ۱۲۰ کلاس درس مدارس اجرا شده است.


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.