فال روزانه جمعه ۶ مرداد ۹۱

86521352050213545828 فال روزانه جمعه ۶ مرداد ۹۱

برای دیدن فال خود به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

فروردین : اگر امروز شما صبور باشید شانس رسیدن به اهدافتان نیز بیشتر می‌شود. ولی این سخن بدین معنی نیست که اگر گوشه‌ای بنشینید و هیچ کاری انجام ندهید باز هم به اهدافتان می‌رسید. کار کردن با آرامش و اختصاص دادن زمان بیشتری برای تمام کردن کارهایی که قبلاً برایشان برنامه‌ریزی کرده بودید به معنای تنبلی کردن نیست. فراموش نکنید که هیچ نوع مانعی نمی‌تواند جلوی موفقیت شما را بگیرد. موانع فقط می‌توانند سرعت شما را کندتر کرده و بهتان یادآوری کنند که باید سخت‌تر کار کنید.

اردیبهشت : اگر شما فکر می‌کنید که باید تحصیلاتتان را ادامه داده و یا اینکه در یک رشته تحصیلی جدید درس بخوانید، مطمئناً برای رسیدن به این منظور زمان کافی خواهید داشت. هم اکنون برنامه‌ریزی کردن برای ادامه تحصیل دادن در آینده ایده خوبی است، برای اینکه شما تعادلی منطقی بین عمل گرایی و رویا پردازی دارید. تمام امکاناتی که وجود دارد را پیش خود مجسم کنید و از بین آنها آنچه را که برایتان بیشتر اهمیت دارد را انتخاب کنید.

خرداد : کمتر فعالیت کردن و بیان کردن احساساتتان باعث ناراحتی شما می‌شود، برای آنکه معمولاً برایتان راحت است که مشکلات را حل نشده رها کرده و در موردشان صحبت نکنید. با وجود این شما اکنون می‌توانید به پیشرفت احساسی مهمی دست یابید، اما نمی‌توانید با موانعی که وجود دارند مقابله کنید. امروز روی پروژه‌های جدیدتان کار نکنید و اگر امکان داشت حتی به تلفنها و ایمیل‌ها نیز پاسخ ندهید.

تیر : برای شما خیلی سخت است که عشقتان را به فردی که با شما احساس راحتی می‌کند ابراز کنید. شاید دیگران توانایی درک میزان عشق شما را نداشته باشند و همچنین ترسها و نگرانی‌های آنها اصلاً شبیه ترسها و نگرانی‌های شما نیست. فراموش نکنید که میزان حساسیت افراد دیگر به اندازه شما نیست.

مرداد : زمانی که شما در برابر سرما مقاومت می‌کنید و یا وقتی که کمی آفتاب زده می‌شوید، مسائل مربوط به سلامتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. اما حتی اگر شما کاملاً سالم هستید و احساس خوبی دارید، باز هم بهتر است که برنامه‌های ورزشی‌تان را تغییر داده و رژیم غذایی‌تان را نیز اصلاح کنید. ایجاد کردن برنامه‌های روزانه‌ای که باعث افزایش سلامتی شما می‌شوند امروز نسبت به قبل اهمیت بیشتری یافته‌اند.

شهریور : در حالیکه ماه در پنجمین خانه شما که مربوط به تفریح و بازی می‌شود قرار دارد، شما باید نقشه‌هایی را که در سر دارید تا چند روز آینده کنار بگذارید. طبیعتاً هنوز لازم است که به وظایف منظم روزانه‌تان توجه کنید، اما باید وقتی را نیز به تفریح و بازی کردن اختصاص بدهید. البته این مورد فقط مربوط به وظایف کاری شما نمی‌شود؛ بلکه شامل فعالیتهای ورزشی و اجتماعی نیز می‌شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کاملاً انرژی تازه‌ای کسب کرده‌اید.

مهر : ممکن است امروز نیاز پیدا کنید که به مسائل خانوادگی‌تان توجه کنید، اگرچه این کار برایتان مشکل ساز نیست، اما می‌تواند بین شما و ارتباطات اجتماعی و حرفه‌ای دیگرتان فاصله بیندازد. به جای اینکه به خاطر کارهایی که مجبورید انجامشان دهید اعتراض کنید، اولویت را به کارهایی بدهید که هم اکنون پیش روی شما قرار دارند و بعد به سر کار بروید. وقتی که توانستید کارهایتان را در کمترین زمان ممکن که اصلاً تصورش را هم نمی‌کردید به اتمام برسانید، شگفت‌زده خواهید شد.

آبان : اگر شما کارهایتان را به تعویق انداخته‌اید، امروز زمان خیلی خوبی برای انجام دادن کارهای نیمه تمامتان است. ماه در سومین خانه ارتباطات شما قرار دارد و اکنون برای نوشتن نامه، فرستادن یک پیغام و یا تلفن زدن در خصوص موضوع مهمی که مدتها آن را به عقب انداخته بوده‌اید زمان فوق العاده‌ای است. از بین بردن ابهامات و نکات مبهم نیازمند توجه و تمرکز زیادی است، اما باعث می‌شود که شما بعداً احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید.

آذر : امروز صحبت کردن در مورد نقاط ضعفتان با یکی از دوستان نتایج شگفت‌انگیزی را به دنبال دارد. اظهار نظرات خالصانه دوستتان باعث می‌شود دیدگاهی که شما نسبت به خودتان دارید تغییر کند. اطلاعاتی که شما امروز می‌گیرید چیزهای جدیدی نیستند، فقط شما بیشتر مشتاق هستید که با حقیقت روبرو شوید. انطعاف پذیر بودن و صادق بودن با دیگران در نهایت باعث می‌شود اعتماد به نفس از دست رفته‌تان را بازیابید.

دی : امروز در حالیکه ماه در نشانه شما به ژوپیتر خوش بین ملحق می‌شود، شما می‌توانید برای رسیدن به اهدافتان بیشتر از همیشه به تواناییهای خود ایمان داشته باشید. اعتماد به نفس داشتن خصلت بدی نیست، اما اگر بیشتر از توانایی‌هایتان مسئولیت قبول کنید کمی به دردسر خواهید افتاد. تا جایی که امکان دارد واقع‌بین باشید؛ اگر شما مطمئن نیستید برای قبول کردن یک مسئولیت چقدر لازم است رویش کار کنید، قبل از اینکه جواب مثبت داده و آن را قبول کنید در موردش کاملاً صحبت کرده و آن را بررسی کنید.

بهمن : جدیداً رویاهای شما ریشه در واقعیت ندارند؛ در عوض شما می‌توانید هر جا که زندگی شما را هدایت کرد بروید و در آن زمینه رویا‌پردازی کنید. شما با قرار صحیح خود در یک طرح توانایی عجیبی در تشریح کردن آن دارید. آن چیزهایی که اهمیت بیشتری برایتان دارند تبدیل به یرنامه‌های واقعی می‌شوند، با استفاده از درک و بصیرت خود مواردی را انتخاب کنید که برایتان بیشترین فایده را داشته باشد.

اسفند : امروز برایتان جالب‌تر است که به جای کار کردن وقتتان را با فردی که دوستش دایرید سپری کنید، و دوست دارید که شادی‌هایتان را با او سهیم شوید. هرچقدر هم که این عمل شما زیبا باشد، ولی بسیار مهم است که در این کار زیاده روی نکنید، چون قبل از اینکه متوجه بشوید چه اتفاقی افتاده است خسته خواهید شد. همه محبت خود را وقف دیگران نکرده و به خودتان هم برسید. وقتی که خودتان کاملاً سرحال بودید آن وقت انرژی کافی دارید که به دیگران هم محبت کنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.