فال روزانه | فال روز سه شنبه ۲۵ آذر

فال روزانه | فال روز سه شنبه 25 آذر 1393

وقایع مهم پیش رویتان را در روز سه شنبه ۲۵ آذر متناسب با ماه تولدتان را در فال روزانه سایت ممتاز نیوز بخوانید.

تاریخ انتشار : ۲۵ آذر

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 25 آذر 1393

– فال روزانه متولدین فروردین ماه

به جای جبران حرفی که قبلا زده‌اید یا کاری که دیروز کرده‌اید، ممکن است تنها مشکلات را برای خود عمیق تر کنید. حتی با بهترین تصمیمات و نیت‌ها، شما می‌توانید دیگری را سهوا برنجانید. البته، یک معذرت خواهی گرم و صمیمی می‌تواند خوبی و بزرگواری شما را نشان دهد، اما تنها اگر از ته دل باشد. این درام کوچک ممکن است یک روز دیگر به طول بینجامد تا زندگی شما را دستخوش تغییرات ناخواسته ای کند.
 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 25 آذر 1393

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز توانسته‌اید به طرز غیر عادی‌ای عقب افتادگی خود را جبران کنید، اما شما نمی‌توانید این کارتان را به روشنی برای فرد دیگری توضیح دهید. و این موضوع می‌تواند کاملاً اعصابتان را خرد کند، به خصوص اگر حرفهای ناگفته زیادی برای گفتن داشته باشید. بخشی از مشکل شما مربوط به این است که شما وقتی بیش ازحد هیجان زده‌اید، بیشتر در مورد خودتان حرف می‌زنید. نوشتن ایده‌های مهمتان به شما کمک می‌کند که با آنها ارتباط برقرار کرده و ازشان استفاده کنید و در عین حال در مسیر خود نیز باقی بمانید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 25 آذر 1393

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 ممکن است شما یک دوست و پشتیبان توانا داشته باشید که به خاطر شما کار می‌کند، و ممکن است حتی تا الان این موضوع را متوجه نشده باشید. افرد دیگر وقتی پنهانی از شما حمایت می‌کنند می‌توانند خیلی برایتان مفید باشند. وقتتان را برای فهمیدن اینکه فرشته نجات شما چه کسی است هدر ندهید، فقط خودتان را برای خبرهای خوبی که در راه است آماده کنید و با روی خوش پذیرای آنها باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 25 آذر 1393

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی‌هایتان را برای تفریح کردن ذخیره کنید. فکر نکنید که این سخن بدین معنی است که شما باید از انجام دادن وظایفتان اجتناب کنید، اما باید آن را برای مدتی از ذهنتان دور کنید. اگر شما در تفریحات لذت‌بخش شرکت کنید، می‌توانید بهتر روی وظایف شغلی که باید حتماً انجامشان دهید تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 25 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است همه شما را بسیار جدی و خشن ببینند. واقعیت این است که شما از هم اکنون منتظر رسیدن تعطیلات آخر هفته خود هستید و فکر می‌کنید که باید تا رسیدن آن بی صبرانه منتظر بمانید. با وجود این، الان احساس بی قراری می‌کنید و اگر کسی را ببینید که تنها است، فورا به او پیشنهاد دوستی می‌دهید تا از این تنهایی و بی قراری نجات یابید. باید قادر باشید که کمی از تفریحات خود را کم کنید، حتی قبل از اینکه تعطیلات‌تان به اتمام برسد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 25 آذر 1393

– فال روزانه متولدین شهریور ماه

 شما معمولا در مقوله اقتصاد و پول خرج کردن فردی منطقی هستید و سعی می‌کنید در برابر وسوسه خریدن جنسی زیبا که بدان نیاز ندارید مقاومت کنید. اما امروز استثنا است؛ شما قادر نیستید در برابر خریدن شی‌ای که حس زیبایی شناسی‌تان را تحریک می‌کنید مقاومت کنید! برخلاف همیشه امروز زیبایی یک شِی بیشتر از سودمندی آن برای شما اهمیت دارد. پس بهتر است قبل از اینکه تصمیم نهایی بگیرید چند روز صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 25 آذر 1393

– فال روزانه متولدین مهر ماه

از رفتارهایی که افراد خانواده‌تان یا دوستان‌تان در این روزها با شما داشته اند دچار ناراحتی و دلسردی شده اید بهتر است باید ها و نبایدها را کنار بگذارید فقط از خودتان انتظار داشته باشید زیرا اگر به این روند ادامه دهید در آینده‌ای نه چندان دور دچار افسردگی خواهید شد، پس از امروز دیگر از کسی توقع انجام کاری را نداشته باشید در این صورت اعتماد به نفس تان نیز تقویت می‌شود. قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 25 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آبان ماه

از فعالیت‌های روزمره ای که انجام می‌دهید خسته شده اید و به هیجانات روحی بیشتری نیاز دارید، زیرا در حال فاصله گرفتن از صحنه های مختلف زندگی تان هستید و این مورد دلیلی بارز برای خستگی شما می‌باشد. اگر کاری را که باید انجام بدهید کمی‌به تعویق افتاد نگران نباشید، کمی به فکر روحیات خودتان باشید. شما برای انجام دادن این کارها زمان لازم را دارید، زیرا شما به راحتی می‌توانید بر زمان تان مدیرت داشته باشید.
 

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 25 آذر 1393

– فال روزانه متولدین آذر ماه

 وقت شما تمام شده است و کارهای عقب مانده خیلی زیادی برای انجام دادن دارید! شاید ظاهراً هنوز مهلت داشته باشید، ولی شما باید بتوانید روی تمام آنها با هم کار کنید. شما احساس می‌کنید از سوی کسانی که می‌توانند بهتان کمک کنند حمایت نمی‌شوید، اما اجازه ندهید این حس حرکت شما به سوی ایده‌هایتان را متوقف کند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 25 آذر 1393

– فال روزانه متولدین دی ماه

زمان رسیدن به آرزوهایتان نزدیک شده است؛ شما باید بین نیازهای افراد دیگر و خواسته‌های خودتان تعادل برقرار کنید. این بدین معنی نیست که شما باید در برابر ابراز کردن احساسات خود مقاومت کنید، بروز ندادن احساسات کاری منطقی نیست. در عوض سعی کنید حساسیت بیش از اندازه نداشته باشید، برای اینکه اگر شما به نیازهای افراد دیگر توجه نکنید، ممکن است ناامیدی بی‌اهمیت شما تبدیل به مشکلی اساسی بشود.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 25 آذر 1393

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

 شما ممکن است امروز مانند دیگران تابع امیال‌تان نباشید. این به خاطر این است که شما به روش آزمون و خطا که واقع بینانه باشد، اعتقاد دارید. اما از خود انگیختگی نترسید که این می‌تواند منجر به شادی بیشتر در زندگی شما شود. به خودتان اجازه آرامش بیشتر بدهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 25 آذر 1393

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

 حواستان جمع باشد چون امروز یک نفر برای دوست شدن با شما پیشقدم می‌شود. ممکن است این شخص تمام حرفهای شما را باور کند و همین موضوع اوضاع را پیچیده می‌کند، برای اینکه شما نمی‌توانید بفهمید که چه چیزی نادرست است. اما اختلاف نظرها هم می‌تواند باعث بروز مشکل بشود. بنایراین قبل از اینکه با این فرد یک ارتباط طولانی مدت را شروع کنید حقایق را بررسی کرده و در مورد آنها اطمینان حاصل کنید.

برچسب ها : فال روزانه

مطالب پیشنهادی : +

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.