فال روزانه پنجشنبه ۵ مرداد ۹۱

86521352050213545828 فال روزانه پنجشنبه ۵ مرداد ۹۱

فال و طالع بینی روز چهارشنبه ۲۸ تیر ۹۱را مهیا کرده ایم تا از اتفاقات خود در این تاریخ اگاه شوید.

برای دیدن فال خود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

فروردین

گذشته ها گذشته و فکر کردن به آن بی فایده است. پس بهتر است گذشته را رها کنید و خودتان را به خاطر اشتباهاتی که مرتکب شده اید سرزنش نکنید.

پیش بینی روابط شما: از بی توجهی یا نامهربانی کسی که دوستش دارید دلسرد نشوید و دلش را با محبت بیشتر به دست آورید.

پیش بینی شغل شما: در محل کاریا تحصیل شما کسی وجود دارد که مرتبا بارفتار خود شما را آزار می دهد . در حال حاضر چاره ای به جز بی توجهی به او ندارید.

اردیبهشت

کاری کرده اید که دیگران دلیل آن را درک نمی کنند و شما نیز دلیلی برای توضیح دادن نمی بینید. به زودی موقعیتی پیش می آید که در مورد بعضی مسائل مهم با آنها گفت گو کنید.

پیش بینی روابط شما: هرگز لطفی را که در حق شما شده است فراموش نکنید. یادتان باشد بسیاری از چیزهایی که در حال حاضر دارید بدون لطف بعضی افراد خاص به دست نمی آمدند.

پیش بینی شغل شما: بعضی همکاران یا دوستان احساس می کنند که شما تنبلی می کنید و در بعضی موارد بی ملاحظه هستید. مراقب باشید این شک به یقین تبدیل نشود.

خرداد

اگر در مقام ریاست قرار گرفته اید، از حق رهبری خود استفاده کنید و با بعضی بی نظمی ها و نافرمانی ها مبارزه کنید.

پیش بینی روابط شما: مراقب باشید دچار بددلی و شک نشوید و کسی را که دوست دارید بیهوده از خود نرنجانید.

پیش بینی شغل شما: کاری را که باید انجام بدهید پشت گوش نیندازید و قبل از اینکه دیر شود آن را انجام دهید.

تیر

آنچه به نظر ناخوشایند می آید می تواند در دراز مدت به سود شما باشد. بنابراین از سختی ها گلایه نکنید و مراقب باشید بهانه ای به دست کسانی که پیشرفت شما را نمی خواهند ندهید.

پیش بینی روابط شما: کمی بیشتر مراقب باشید و به هیچ کس، حتی کسی که دوستش دارید ۱۰۰ درصد اعتماد نکنید.

پیش بینی شغل شما: اگر اشتباه از شما بوده، بهتر است از همکار یا دوستتان معذرت بخواهید و دوستی و رابطه همکاری خود را فدای غرور و سرسختی نکنید.

مرداد

در بعضی مواقع ممکن است دیگران شما را بی تفاوت و بی اعتنا بدانند در صورتی که شما فقط سعی می کنید ذهنتان را بر مسایلی متمرکز کنید که ارزشش را داشته باشد.

پیش بینی روابط شما: بهتر است هرچه زودتر بعضی نقاط ضعف خود را بشناسید و در صدد رفع یا کمتر کردن آنها بر بیایید چون این نقاط ضعف می توانند آسیب جدی به رابطه عاطفی شما بزنند.

پیش بینی شغل شما: همکاران ممکن است از لحن شما هنگام صحبت راجع به بعضی مسائل خاص برنجند. مراقب باشید با طعنه یا خودبزرگ بینی صحبت نکنید.

شهریور

به یاد داشته باشید اعضای خانواده می توانند بهترین دوستان شما باشند، بنابراین زمان بیشتری را به آنها اختصاص دهید و برای برقراری رابطه صمیمانه تر با آنها تلاش کنید.

پیش بینی روابط شما: اشکال شما این است که وقتی از کسی ناراحت می شوید، این ناراحتی را پنهان می کنید و به روی خود نمی آورید. اما دیگران حق دارند از احساسات شما باخبر شوند و فرصت دفاع یا معذرت خواهی داشته باشند.

پیش بینی شغل شما: در بعضی مواقع عجله بد نیست، مثلا در کاری که شما با آن روبرو هستید کمی عجله لازم است وگرنه کار از کار می گذرد.

مهر

گاهی اوقات بازگو نکردن حقیقت به نفع ما است. بهتر است بعضی چیزها را همچنان پنهان کنید تا اینکه زمان مناسب برای مطرح شدنشان فرا برسد.

پیش بینی روابط شما: تصورتان راجع به شخصی خاص غلط بوده است. اما خدا را شکر می کنید بر اساس قضاوت اشتباه خود کاری انجام نداده اید.

پیش بینی شغل شما: به تازگی سرتان خلوت تر شده و کار به اندازه گذشته به شما فشار نمی آورد. این موقعیت تا چند هفته دیگر ادامه خواهد داشت.

آبان

خود را درگیر ماجراهای مبهمی که سرانجام مشخصی ندارند نکنید چون ممکن است باعث پشیمانی شوند.

پیش بینی روابط شما: در حال حاضر زندگی عاطفی و روابط عاشقانه شما فاقد ثبات هستند و همین امر شما را آشفته می کند. عجله نکنید چون این موقعیت مقطعی است.

پیش بینی شغل شما: احتمالا امروز بسیار بی تاب و کم تحمل خواهید بود و قدرت تمرکز زیادی نخواهید داشت. به عملکرد خود اعتماد کنید و از عواملی که حواستن را پرت می کنند دوری کنید.

آذر

همه تمرکز و انرژی خود را جمع کنید. لازم است از الان برای کارهایی که در دو ماه آینده انجام می دهید برنامه ریزی کنید.

پیش بینی روابط شما: هیچ دلیلی ندارد مشکلاتی را که بین شما و همسر یا نامزدتان وجود دارد نزد دیگران بازگو کنید. گفتن بعضی رازها در آینده به ضرر شما خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: احساس می کنید کارتان رونق گذشته را ندارد و درآمدتان کم شده است. تنها کاری که در حال حاضر می توانید انجام بدهید صبر و بردباری و البته تلاش و کوشش است.

دی

احساس می کنید همه کارها در هم پیچیده شده و تکلیف خود را نمی دانید. با توجه به تصمیمی که در زندگی خود گرفته اید وجود این بلاتکلیفی کاملا عادی و طبیعی است و به زودی برطرف می شود.

پیش بینی روابط شما: احساس می کنید عشق و علاقه تان نسبت به شخصی خاص بیشتر شده و به او وابسته تر از قبل شده اید. مراقب باشید این احساس شیرین شما را به کارهای غیر منطقی وادار نکند.

پیش بینی شغل شما: تنبلی بعضی همکاران یا اطرافیان شما را آزار می دهد. شاید هم احساس می کنید حق شما در حال پایمال شدن است. فعلا صبر کنید تا از بعضی چیزها مطمئن شوید.

بهمن

در مورد شخصی دچار شک و ابهام هستید، و مکالمه با یک دوست می تواند بعضی حقایق را که قبلا از آنها بی خبر بوده اید روشن کند.

پیش بینی روابط شما: رابطه شما با شخصی خاص نیاز به توجه بیشتر و تقویت شدن دارد. امروز ممکن است مسئله ای که شما و او مدت ها سعی در پنهان کردنش داشته اید مورد بحث قرار بگیرد.

پیش بینی شغل شما: روابط خود را در محل کار به روابط کاری محدود کنید.

اسفند

امروز واکنش آرام شما به چیزی که قبلا شما می توانست عصبانی و ناراحتتان کند تعجب خودتان و دیگران را بر می انگیزد.

پیش بینی روابط شما: این روزها همسر یا نامزد شما بیش از هر زمان دیگری به همراهی و همدردی شما احتیاج دارد چون ذهنش آشفته و نگران است.

پیش بینی شغل شما: نباید اجازه بدهید کار همه زندگیتان را پر کند. حتما به فعالیت های تفریحی و ورزشی اهمیت بدهید و از سلامت خود غافل نشوید.

اگر امروز روز تولدتان است

مت لبلانک (بازیگر) هم متولد امروز است. شما فردی رمانتیک هستید. دوست دارید زندگی ای شبیه به فیلم های سینمایی داشته باشید. ماجراجویی و قهرمان گرایی جزئی از شخصیت شما است. شخصیتی قدرتمند دارید و نظرتان را به راحتی عوض نمی کنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.